d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tietovisa Kysymys > Autoihmisille
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 10:38am
Tyhjäkäyntimoottorin tarkistus olisi paikallaan.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 9 2012 05:44am
hommaa uus auto.... kaatikselle vaa goesgoes eli in this case viet venäjä rajal. :D
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 05:48am
Quote (Tricktrick @ 9 May 2012 14:44)
hommaa uus auto.... kaatikselle vaa goesgoes eli in this case viet venäjä rajal. :D


Noh koha nyt tänä vkl kaverikaa eka katotaa toi tankki, pumpataa tyhjäks ja sitte bensasuodatin / -pumppu ja sitte ens Pe jos viel vittuilee ni vien toho paikallisee autokorjaamoo ja pyydän kattooo + sitte soittaa korjaus arviot, jos on +500e ni tuuppasen jorpakkoo ja ostan sitten jonku 106 pösös mil on rullattu mittarii se +350t km ja hintaa ehkä 200e 8D vittu nii pahast velois atm ni oo varaa ostaa uutta kunnollista kärryy ._.

This post was edited by soppamies on May 9 2012 05:48am
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
May 9 2012 05:55am
Quote (soppamies @ 9 May 2012 13:48)
Noh koha nyt tänä vkl kaverikaa eka katotaa toi tankki, pumpataa tyhjäks ja sitte bensasuodatin / -pumppu ja sitte ens Pe jos viel vittuilee ni vien toho paikallisee autokorjaamoo ja pyydän kattooo + sitte soittaa korjaus arviot, jos on +500e ni tuuppasen jorpakkoo ja ostan sitten jonku 106 pösös mil on rullattu mittarii se +350t km ja hintaa ehkä 200e 8D vittu nii pahast velois atm ni oo varaa ostaa uutta kunnollista kärryy ._.


älä mitää pösöö osta:( osta ees auto.

€: tai polje mielummi pyöräl :ASD

This post was edited by Tricktrick on May 9 2012 05:56am
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
May 9 2012 06:41am
Quote (Tricktrick @ 9 May 2012 14:55)
älä mitää pösöö osta:( osta ees auto.

€: tai polje mielummi pyöräl :ASD


ei oikee sytytä polkee duunii pyörällä :DD
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 9 2012 06:56am
tyhjäkäyntimoottori.
ilmamassamittari/antura/sen läppä.



veikkaisin tuota massamittarii. "ilmamäärämittari" on sen toinen nimi.

se o filtterin ja imusarjan välissä.

Kato et sen läppä liikkuu, ja putsaa se kokonaan. tarkista liittimet siit.
Jos mahollista ni kokeile toisella vastaavalla. kuulostaa pahasti sille.
ne o sit kivan hintasii. en tiiä escortin hinnoista mut 300-1200 euroa om mormaali haarukka.
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
May 9 2012 09:44am
itteasiassa kaverin penarissa tais olla samanlaista vikaa ja ilmamäärämittari oli sökön tms
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 9 2012 03:01pm
Quote (SPUG @ 9 May 2012 18:44)
itteasiassa kaverin penarissa tais olla samanlaista vikaa ja ilmamäärämittari oli sökön tms


Itel ollu kans vastaaval tai samantyyppisil vioil kolmes autos hajal tuo mittari.
Taitaa olla täs tapaukses kans.
Member
Posts: 795
Joined: Apr 11 2012
Gold: Locked
May 9 2012 03:33pm
Laita diseselin sijasta bensiiniä

np problrm fixd
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
May 9 2012 03:37pm
en jaksa lukee kaikkia kommentteja mut tässä muutama:
joku anturi rikki?
bensa wanhaa, tankkasitko täyteen?
ootko antanu kierroksia ettei oo vaan jotai paskaa siellä seassa?
joku löpönsuodatin ehkä?

ja nii, fordia ei oo koskaa ollu jote en tiiä näitä yleisiä vikoja niistä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll