Quote (soppamies @ 9 May 2012 13:48)
Noh koha nyt tänä vkl kaverikaa eka katotaa toi tankki, pumpataa tyhjäks ja sitte bensasuodatin / -pumppu ja sitte ens Pe jos viel vittuilee ni vien toho paikallisee autokorjaamoo ja pyydän kattooo + sitte soittaa korjaus arviot, jos on +500e ni tuuppasen jorpakkoo ja ostan sitten jonku 106 pösös mil on rullattu mittarii se +350t km ja hintaa ehkä 200e 8D vittu nii pahast velois atm ni oo varaa ostaa uutta kunnollista kärryy ._.
älä mitää pösöö osta:( osta ees auto.
€: tai polje mielummi pyöräl :ASD
This post was edited by Tricktrick on May 9 2012 05:56am