Quote (soppamies @ 8 May 2012 17:45)
No hitto ku ei siel mei valvomos oo telkkariii :DDD koko saaatana tehtaassa oo ku yks töllö kait ( mikäli ei oo viety jo pois ) ja sekii on toisella puolella tehasta ja valvomo uskosi muutkii täynnä sen konee miehistä

radiosta kait kuunnellaa duunis

Meillä on pelkkä full hd tykki..

Ja saa vielä rauhassa kattoa kun tuskin kukaan juomista erän aikana haluaa
