d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi-sveitsi
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 11:13am
ääneltään muistuttaa mertsiä =P
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 8 2012 11:20am
srsly? :D

//E Siis SRSLY? Eiks toi oo mertsi :DDDD???

This post was edited by Rupsu on May 8 2012 11:22am
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 8 2012 11:30am
ei oo mertsi, mäki ereyhdyin jo kerran
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 8 2012 11:30am
No joha o juttu.. :O
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
May 8 2012 11:30am
Quote (Rupsu @ 8 May 2012 20:20)
srsly? :D

//E Siis SRSLY? Eiks toi oo mertsi :DDDD???



SRSLY XDD?
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 11:47am
Voi suomipoikia, ei enää pahemmin pyöritellä tuolla vastustajan päädyssä.

Hyvä että 1-0 kummiskin
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 12:32pm
jalosen ilme
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 8 2012 12:36pm
Quote (soppamies @ 8 May 2012 17:45)
No hitto ku ei siel mei valvomos oo telkkariii :DDD koko saaatana tehtaassa oo ku yks töllö kait ( mikäli ei oo viety jo pois ) ja sekii on toisella puolella tehasta ja valvomo uskosi muutkii täynnä sen konee miehistä :D

radiosta kait kuunnellaa duunis :P


Meillä on pelkkä full hd tykki.. :P Ja saa vielä rauhassa kattoa kun tuskin kukaan juomista erän aikana haluaa :D
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 8 2012 01:16pm
JÄRVINE JA JOKINE IHA PASKOJ :L
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 01:30pm
Komiaa peliä pojilta

Quote (Iceheart @ 8 May 2012 21:16)
JÄRVINE JA JOKINE IHA PASKOJ :L


totta :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll