d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ps3 + Mokkula
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,415
Joined: Mar 30 2008
Gold: 1,356.00
May 7 2012 10:56pm
Meh?
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 7 2012 10:59pm
Quote (Mokkula @ May 8 2012 04:56am)
Meh?


hem?
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 8 2012 04:42am
Koita mielummi virittää ihan piuhalla jos meinaat nopeetemposia online-pelejä pelata, on siinä aika iso ero kummiski.
Member
Posts: 7,514
Joined: Jan 15 2005
Gold: 977.01
May 8 2012 06:54am
Quote (Wondrous @ May 8 2012 12:20am)
Tai sitten kyse on periaatteista.
Miksi maksaa 5€ kuussa paskemmasta kun paremman saa ilmatteeks?


Monenko ihmisen tiedot vuosi sonylta ja mitenkä kauan oli hommat täysin pois käytöstä koska ei jaksettu panostaa turvallisuuteen? Koska ei ollut kiinnostusta panostaa (ei saatu rahaa panostuksesta)
Ite en muutenkaan pidä ps:ää juuri minään ku on se käyttöliittymä simmonen.. "ärsyttävä", mutta makuasia
Eikä ne oo jääräpäisyyttään viittiny vaihtaa ohjaimen muotoa mihinkään joten ne liipasin namiskat on edelleen yhtä paskat kun ps1 aikoihin :santa:

mutta nyt ku tähän pistät jotain erittäin nerokasta takasin, ilmotan ettei mua juurikaan kiinnosta, eikä kiinnosta myöskään siihen vastata, mutta näytä ny toki sukkeluutes
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
May 8 2012 08:11am
Toi dna MF60 Mokkulassa on kyl WLAN -jakaminen mut muistelisin et siinä on ollu jotain ongelmia portituksien kanssa, otat suosiolla kiinteän.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll