Quote (Wondrous @ May 8 2012 12:20am)
Tai sitten kyse on periaatteista.
Miksi maksaa 5€ kuussa paskemmasta kun paremman saa ilmatteeks?
Monenko ihmisen tiedot vuosi sonylta ja mitenkä kauan oli hommat täysin pois käytöstä koska ei jaksettu panostaa turvallisuuteen? Koska ei ollut kiinnostusta panostaa (ei saatu rahaa panostuksesta)
Ite en muutenkaan pidä ps:ää juuri minään ku on se käyttöliittymä simmonen.. "ärsyttävä", mutta makuasia
Eikä ne oo jääräpäisyyttään viittiny vaihtaa ohjaimen muotoa mihinkään joten ne liipasin namiskat on edelleen yhtä paskat kun ps1 aikoihin
mutta nyt ku tähän pistät jotain erittäin nerokasta takasin, ilmotan ettei mua juurikaan kiinnosta, eikä kiinnosta myöskään siihen vastata, mutta näytä ny toki sukkeluutes