d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uusi Tv Hakusessa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
May 8 2012 11:11am
samsugeilta kannattaa ottaa kalliimpia malleja, halvois samsugeis on selkeesti huonompi kuva verrattaessa samassa hintaluokassa oleviin philipseihin ja thomsoneihin

sony bravioissa on kans hyvä kuva, ja paljon kaikkee turhuuksia päälle kuten youtube sovellukset ym.
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
May 8 2012 05:12pm
Quote (ambid @ 8 May 2012 18:21)
Sony Bravia, nuff said.


This.

Sony bravia. Ei turhan kallis, mut hiton hyvä laatu.
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
May 9 2012 01:01am
sony 200hz
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll