samsugeilta kannattaa ottaa kalliimpia malleja, halvois samsugeis on selkeesti huonompi kuva verrattaessa samassa hintaluokassa oleviin philipseihin ja thomsoneihin
sony bravioissa on kans hyvä kuva, ja paljon kaikkee turhuuksia päälle kuten youtube sovellukset ym.