d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joo Et Tämmöstä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 7 2012 04:56pm
hahaha :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 7 2012 11:45pm
Quote (Iceheart @ May 6 2012 07:49pm)
lueskelin tossa feissarimokia ja... tulin päätökseen että yhteiskunnalla ei ole toivoa.

e: onko ihmiset oikeesti noin idiootteja, pakko olla keksittyä.-

http://www.feissarimokat.com/2011/10/14-v-rappiolla/

MI MITÄ


Ihan yhtä normaalia/sama meno esim. 10v sitten
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 8 2012 12:42am
Niinpä, taas yksi syy lisää miksi kannabis pitäisi laillistaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll