d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi-slovakia
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 05:58am
Quote (BebebBurns @ May 6 2012 11:51am)
kehnosti pärisee miulla


:E mulla pärisee vielki viime vuoden kisavideot juutuubista
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 6 2012 06:05am
Quote (Iceheart @ May 6 2012 01:58pm)
:E mulla pärisee vielki viime vuoden kisavideot juutuubista


n. viiteentoistavuoteen ei ole tullut nautittua yhtään annosta, eikä ole kyllä tarvettakaan. passiivisesti tullut altistuttua ehkä parit kerrat hetkeksi ja tuli paha ja tyhjä olo.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
May 6 2012 08:16am
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
May 6 2012 08:45am
Quote (Iceheart @ 6 May 2012 16:37)


toinon kyllä ikävän näkönen..
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2012 09:19am
aika kova niitti. en tiiä oliki tahallaan päähän kohistanu. puhtaan olonen se muuten ois ollu. ei ajanu kuolleesta kulmasta ja oli kiekollinen. anyway. hyvä ettei pahemmi käyny
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 6 2012 09:20am
Quote (A2K @ May 6 2012 03:19pm)
aika kova niitti. en tiiä oliki tahallaan päähän kohistanu. puhtaan olonen se muuten ois ollu. ei ajanu kuolleesta kulmasta ja oli kiekollinen. anyway. hyvä ettei pahemmi käyny


nii, nosti kyynerpäätä selvästi ja lujaa vauhtia vastapalloon keskialueella niin eihän se ihan normaalia oo taklaamisessa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 6 2012 09:25am
nojoo pahassa paikassa oli ja siitä ppäs taklaamaa. tuloksen tietää eli päähän osuu ja huonommin käy. änärissä noita ei enä äsuvaita ku huomaa että pelaaja on pahassa paikassa ja silti taklaa
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
May 6 2012 10:03am
Quote (Iceheart @ 6 May 2012 18:20)
nii, nosti kyynerpäätä selvästi ja lujaa vauhtia vastapalloon keskialueella niin eihän se ihan normaalia oo taklaamisessa.


ja kukaan ei koskaan nosta kyynerpäätä? ja keskialueellako ei nykyään saa taklata?
niinkuin sanoin, tuli edestä mikä ei oo kiellettyä, ja osu päähä, joo harmi, muttei välttämättä tahallinen.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 6 2012 10:06am
Quote (A2K @ 6 May 2012 19:03)
ja kukaan ei koskaan nosta kyynerpäätä? ja keskialueellako ei nykyään saa taklata?
niinkuin sanoin, tuli edestä mikä ei oo kiellettyä, ja osu päähä, joo harmi, muttei välttämättä tahallinen.


se lasketaan tahalliseks sillon ku näkee että pelaaja on huonossa asennossa. tuossahan oli kyyryssä koska luisteli kovaa ja otti kiekkoa haltuun joten varmasti osuu pään kohille. vastuuta myös taklaajalla. aina ei voi pitää päätä ylhäällä eikä tarvii
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll