Quote (Iceheart @ 6 May 2012 18:20)
nii, nosti kyynerpäätä selvästi ja lujaa vauhtia vastapalloon keskialueella niin eihän se ihan normaalia oo taklaamisessa.
ja kukaan ei koskaan nosta kyynerpäätä? ja keskialueellako ei nykyään saa taklata?
niinkuin sanoin, tuli edestä mikä ei oo kiellettyä, ja osu päähä, joo harmi, muttei välttämättä tahallinen.