Quote (KUF @ 5 May 2012 18:35)
EI KO SE O ICEHEARTTI... AI ÄM NUUP O VIELÄ TUOLLA 8)
se anto sillo sen akkountin jolleki ku teki iceheartin

jos vielä oikee muistan ni tää on jotai niitä entisiä* IV A tyyppejä
This post was edited by SPUG on May 5 2012 09:39am