Quote (Matroskin @ May 7 2012 10:06am)
liittykö tuo jotenkin topikkiin?

ei se liity. rupsu yrittää vaa provoo muita tai sit se on kuristunu napanuoraan skidinä ko noi hulluja puhuu.
täytyy kesäl kyl kerätä nuita juuria ja keitellä niistä teetä. Ei voi kuulema edes verrata tohon kapselitavaraan.
Loppujenlopuks se haju/maku ei tuu olee itelle ongelma. calea zacatechichi melko varmasti 100 ellei 1000x pahemman makunen, ja nyt
tuotakin pystyy jo juomaa ilma et naama vääntyilee joka suuntaa.
mulla on ainakin sellane juttu pahojen makujen kanssa, että jos niitä maistelen sen 10-20 kertaa, alan pitää niistä.
oli se sit ruoka, juoma tai joku kemikaalinen maku.