d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Valeriaana
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
May 6 2012 03:26pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 00:01)
Saako tota ihanvitunkamalaa makua peittoon jollain? :L


Eihän se ole ku kaataa sänkyyn.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 6 2012 03:35pm
Quote (HardyTarget @ 7 May 2012 00:26)
Eihän se ole ku kaataa sänkyyn.


Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
May 7 2012 01:50am
Narkomaanit. :rofl:
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 7 2012 03:06am
Quote (Rupsu @ 7 May 2012 10:50)
Narkomaanit.  :rofl:


liittykö tuo jotenkin topikkiin? :o
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
May 7 2012 04:09am
Quote (Matroskin @ May 7 2012 10:06am)
liittykö tuo jotenkin topikkiin? :o


ei se liity. rupsu yrittää vaa provoo muita tai sit se on kuristunu napanuoraan skidinä ko noi hulluja puhuu.
täytyy kesäl kyl kerätä nuita juuria ja keitellä niistä teetä. Ei voi kuulema edes verrata tohon kapselitavaraan.

Loppujenlopuks se haju/maku ei tuu olee itelle ongelma. calea zacatechichi melko varmasti 100 ellei 1000x pahemman makunen, ja nyt
tuotakin pystyy jo juomaa ilma et naama vääntyilee joka suuntaa.

mulla on ainakin sellane juttu pahojen makujen kanssa, että jos niitä maistelen sen 10-20 kertaa, alan pitää niistä.
oli se sit ruoka, juoma tai joku kemikaalinen maku.
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 7 2012 06:47am
Quote (MukavaSamu @ 7 May 2012 13:09)
ei se liity. rupsu yrittää vaa provoo muita tai sit se on kuristunu napanuoraan skidinä ko noi hulluja puhuu.
täytyy kesäl kyl kerätä nuita juuria ja keitellä niistä teetä. Ei voi kuulema edes verrata tohon kapselitavaraan.

Loppujenlopuks se haju/maku ei tuu olee itelle ongelma. calea zacatechichi melko varmasti 100 ellei 1000x pahemman makunen, ja nyt
tuotakin pystyy jo juomaa ilma et naama vääntyilee joka suuntaa.

mulla on ainakin sellane juttu pahojen makujen kanssa, että jos niitä maistelen sen 10-20 kertaa, alan pitää niistä.
oli se sit ruoka, juoma tai joku kemikaalinen maku.


mulla on jotain ostokamaa. Kai nuokin laimenee jos pitempään säilöö. Vois kyl koittaa keräillä jotain tässä kun alkavat kasvamaa. Vois kaikkee muutakin samalla. humhumm.
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
May 7 2012 07:00am
Quote (Matroskin @ May 7 2012 12:47pm)
mulla on jotain ostokamaa. Kai nuokin laimenee jos pitempään säilöö. Vois kyl koittaa keräillä jotain tässä kun alkavat kasvamaa. Vois kaikkee muutakin samalla. humhumm.


Syksyllä vasta silokit -_-
Member
Posts: 32,744
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.18
May 7 2012 09:29am
Ihme noitatohtoreita suomisubi täynnä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 7 2012 09:53am
nistejä koko sakki
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 7 2012 10:03am
röllejä koko sakki?

Valeriaanan suomenkielinen nimi on siis rohtovirmajuuri. rohto. Lääkkeenä käytetty. Valeriana officinalis, missä jälkimmäinen viittaa taas lääkekäyttöön.
Ihan niitä isoäidin reseptejä nää on. Ei ole taikoja eikä näillä luultavasti sanottavammin saa pollaakaan sekasin.
Satoja vuosia käytetty, länsimaisen tieteen tunnistama, turvalliseks todettu. = likaisten hippinistien epäilyttäviä taikuuksia suoraan sielunviholliselta?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll