d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mm Lätkä 2012
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 281
Joined: Aug 22 2010
Gold: 543.75
May 3 2012 12:56pm
Quote (KUF @ 3 May 2012 21:31)
KATO SUAKI NÄKEE 8---------------D


MINULLA ON OLLUT ELÄMÄ. NYT KOKO KESÄ DIABLO 3! 8========D
Member
Posts: 3,110
Joined: Oct 1 2011
Gold: 0.00
May 3 2012 01:15pm
Quote (KUF @ May 3 2012 09:50pm)
NII NÄYTTÄÄ JOO...KAHDESSA VAA MERTSI SELOSTAMASSA


ainii tää oli tätä paskaa
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 3 2012 01:24pm
miks vitussa tulis paskakanavilta eikö ykkäne tai kakkone käy !? :bonk:
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 03:20pm
Quote (xFK @ 3 May 2012 22:24)
miks vitussa tulis paskakanavilta eikö ykkäne tai kakkone käy !?  :bonk:


jos ylestä pitää maksaa niin parempi sitten olla näyttämättä tuota paskaa


Quote (AinoHilkka @ 3 May 2012 21:56)
MINULLA ON OLLUT ELÄMÄ. NYT KOKO KESÄ DIABLO 3! 8========D


siisti ava!

This post was edited by Matroskin on May 3 2012 03:24pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 3 2012 03:47pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 00:20)
jos ylestä pitää maksaa niin parempi sitten olla näyttämättä tuota paskaa




siisti ava!


katotko jalkapalloa?
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 03:52pm
Quote (Rzi @ 4 May 2012 00:47)
katotko jalkapalloa?


en vitussa.
Höntsäily on jees, vakava urheilu ja varsinki penkkiurheilu on kyllä jotain niin vitun tyhmää etten edes ymmärrä.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 3 2012 03:54pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 00:52)
en vitussa.
Höntsäily on jees, vakava urheilu ja varsinki penkkiurheilu on kyllä jotain niin vitun tyhmää etten edes ymmärrä.


jotain niin vitun parasta. pelaaminen ja seuraaminen. tosissaan eli puolitosissaan tai höntsäily
et vaa pärjää :)

This post was edited by Rzi on May 3 2012 03:54pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 03:59pm
Quote (Rzi @ 4 May 2012 00:54)
jotain niin vitun parasta. pelaaminen ja seuraaminen. tosissaan eli puolitosissaan tai höntsäily
et vaa pärjää :)


ainiin sehän sen täytyy olla.

Urheilun kattelu on kai kivaa sirkusviihdettä lampaille. Pääsevät rakentamaan onttoa identiteettiä jonkun täysin merkityksettömän ja keinotekoisen ympärille.
whatever floats your boat kai sitten.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 3 2012 04:07pm
Quote (Matroskin @ 4 May 2012 00:59)
ainiin sehän sen täytyy olla.

Urheilun kattelu on kai kivaa sirkusviihdettä lampaille. Pääsevät rakentamaan onttoa identiteettiä jonkun täysin merkityksettömän ja keinotekoisen ympärille.
whatever floats your boat kai sitten.


en ole lammas :) harmi ku et pysty kokemaan sitä mahtavuutta mitä koen. joudut valittamaan sen takia miten paskaa kaikki on :(
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
May 3 2012 04:13pm
Quote (Rzi @ 4 May 2012 01:07)
en ole lammas :) harmi ku et pysty kokemaan sitä mahtavuutta mitä koen. joudut valittamaan sen takia miten paskaa kaikki on :(


Nojuu. Tyytymätön ihminen vai tyytymätön sika -ongelma.
Mutta ei miun elämä ihan noin synkkää onneks ole.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll