d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Resetti Sitte Alko > Nytte Vaa Ootellaa
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
May 2 2012 11:22am
Quote (Affii @ 2 May 2012 20:19)
haukut pelifoorumeilla muita nörteiksi

ok


kyllä, oliko muuta?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
May 2 2012 11:47am
hähä pehe

minä en aloita.

en.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
May 2 2012 12:47pm
voiskai tota taas kuukauden pelata :D
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
May 2 2012 12:57pm
jaa-a ... vkl sitku aikaa (:
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 2 2012 12:58pm
Quote (xFK @ May 2 2012 09:57pm)
jaa-a ... vkl sitku aikaa (:


klassikit on kortillaaaaaaaaaaaaaaa jäbä tulloo tänäyönä messiiin
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 01:00pm
Moro paskoille, lähen töihin 8 tunnin päästä...
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
May 2 2012 01:04pm
Piti kyl osallistuu ja näyttää softi laddus pojille miten pelataa, mut ei kerkee :sad:
Member
Posts: 475
Joined: Sep 9 2010
Gold: 50.00
May 2 2012 01:12pm
missä kuulen nopeiten et millon auG

eiks sois sama pistää irkki kannu pystyyn ko jaksaapa refreshii jsp
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
May 2 2012 01:13pm
Quote (Souprat @ 2 May 2012 22:12)
missä kuulen nopeiten et millon auG

eiks sois sama pistää irkki kannu pystyyn ko jaksaapa refreshii jsp


REPS
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
May 2 2012 01:14pm
Quote (Souprat @ 2 May 2012 19:12)
missä kuulen nopeiten et millon auG

eiks sois sama pistää irkki kannu pystyyn ko jaksaapa refreshii jsp


rotta tuuks sie hc classic?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll