Quote (MukavaSamu @ May 1 2012 08:33pm)
tuskin ollenkaan. ei jaksa innostaa pelaaminen enään. tännekkin tulo on vaikeeta.
vois kuvitella, että on helpompaa pelailla, kuin selailla jsptä
Quote (Saimoz @ May 1 2012 08:32pm)
On aika hyvin jakautunu äänet.
: p
This post was edited by BebebBurns on May 1 2012 01:04pm