Quote (peterpants @ 26 Apr 2012 22:50)
kannattaa kokeilla tehä simaa

helppoa, ei voi epäonnistua
aikanaan yritin ja jotenkin sain siitä tulemaan kiljua

=FAIL
ehkä pitäs taas tehä. ihan vaan kun en ees muista mille se maistu. hyvältä kai, jos muistaa lapsuutta vähääkän
