joo kannatti tosiaan käydä.. vielä jos jatkais tätä herkuttelun määrää, mitä se on nykysellään, niin varmaan vuos tai pari ja jokaine hammas ois ollu täynnä reikiä

onneks tuli nyt käytyä, niin saa tänkin homman vielä ehkä jotenki kuriin.. poistivat suoraa viisaudenhampaan (kyseinen paskahammas josta mainitsin) ja sain toukokuun loppuu uuden ja sit PORATAAN