d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hammaslääkäri
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 26 2012 02:12am
joku 5 vuotta sitte. hampaat varmasti paskana vaikka ei satu ja viisaudenhampaat ei oo ikinä haitannu
Member
Posts: 3,223
Joined: Jan 27 2008
Gold: 1,110.00
Apr 26 2012 03:07am
joka vuos tai jokatoine oon käyny, viisauden hampaat revitty ajat sit poies

poraamine on kyl ihanaa

This post was edited by Anza on Apr 26 2012 03:09am
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 26 2012 03:11am
joku 6-7 vuotta ilman lekuria. menin pari viikkoo sit yksityiselle kun ei tosta kunnanjonosta pääse mihinkään. 7 reikää ja 1 visurinpoisto. isoin reikä paikattu.

kantsii käydä
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 26 2012 03:37am
joo kannatti tosiaan käydä.. vielä jos jatkais tätä herkuttelun määrää, mitä se on nykysellään, niin varmaan vuos tai pari ja jokaine hammas ois ollu täynnä reikiä :D

onneks tuli nyt käytyä, niin saa tänkin homman vielä ehkä jotenki kuriin.. poistivat suoraa viisaudenhampaan (kyseinen paskahammas josta mainitsin) ja sain toukokuun loppuu uuden ja sit PORATAAN
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 26 2012 03:41am
tullut pestyä hampaat tosiaan tän kuuden vuoden aikana viitisen kertaa, noin kk sitten hygienistin kautta tuonne hammaslääkärijonoon. ei ollut kai muita reikiä, kuin kaikissa viisaudenhampaissa.
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 26 2012 03:41am
Viimoks vissii intis eli jotai 3v sitte

Sitä ennen tuli käytyy todella tiuhaan, ku meni fudikses hammaskalusto sen verta uusiks ettei kerta tai kymmenenkää oikee riittäny vahinkojen paikkaamiseen :DD
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 26 2012 03:43am
Quote (eppo @ 26 Apr 2012 09:41)
Viimoks vissii intis eli jotai 3v sitte

Sitä ennen tuli käytyy todella tiuhaan, ku meni fudikses hammaskalusto sen verta uusiks ettei kerta tai kymmenenkää oikee riittäny vahinkojen paikkaamiseen :DD


jenkkifutis? :)
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Apr 26 2012 03:45am
Quote (PMS @ 26 Apr 2012 12:43)
jenkkifutis? :)

Eiku iha normifudikses meni. Monoa suoraan leegoihin.

ps. jefus saat aika velho olla jos hampaas haluut paskaks :DD

This post was edited by eppo on Apr 26 2012 03:46am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 26 2012 03:48am
Quote (eppo @ 26 Apr 2012 09:45)
Eiku iha normifudikses meni. Monoa suoraan leegoihin.

ps. jefus saat aika velho olla jos hampaas haluut paskaks :DD


Miten monoa voi saada leegoihin potkupallossa :D
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 26 2012 03:48am
Quote (PMS @ 26 Apr 2012 12:48)
Miten monoa voi saada leegoihin potkupallossa :D


helppoa. yrität puskea palloa ja joku vetää saksipotkulla suoraan puhelimeen.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll