d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Guild Wars 2 > Kiinnosted?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Apr 26 2012 07:39am
Quote (Ilurai @ 26 Apr 2012 14:22)
siis arenanet koittaa vääntää GW2 PvP:stä jotain e-sporttia? Oisko sulla lisää tietoa / lähdettä tälle?


ei varsinaisesti mitään faktaa nyt antaa,

mutta gamebreaker.tv mitä nyt seurannut he ovat sanoneet näin ja varmasti on totta
siitäkin ollut heillä puhetta että he haluavat nähdä millainen tuo "spectator mode" (eli miten pvp-otteluita voi seurata) tulee olemaan


Quote (BebebBurns @ 25 Apr 2012 22:44)
kumpikaan noista ei ole oikein tuttuja


Arenanet = GW2 kehittäjät

E-Sport = peli urheilua

___________

GW2 johto on ilmoittanut eilen / toissapäivänä vissiin? että he haluavat päihittää WoW #1 mmorpg sijalta ;)
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Apr 26 2012 08:55am
Harkintaan
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Apr 26 2012 10:14am
toi jätkä backpeddelaa.. mtä vittua ? en osta.
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Apr 27 2012 01:02pm
Dodi tunnin sai jo pelata ennen varsinaista alkua. Melkein vois ruveta streamaaki tota.

/edit/ vittu et Tera open beta oli ajan haaskausta vrt. tähä. Terahan oli pelkkää grindausta..

This post was edited by ParaNoir1 on Apr 27 2012 01:04pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jun 16 2012 12:05pm
Upp, ostan! Julkasupäivästä mitään muuta tietoo kun että gamestop ennusti sen 26-28 päiväks tätä kuuta?

Quote (PMS @ Apr 25 2012 05:36pm)
näyttää iha wowilt



Sä näytät iha Olli Jokiselta

xDDDD

Quote (Ilurai @ Apr 26 2012 11:22am)
siis arenanet koittaa vääntää GW2 PvP:stä jotain e-sporttia? Oisko sulla lisää tietoa / lähdettä tälle?


[img]Brofist.jpg[/img]

This post was edited by EasyCoolWin on Jun 16 2012 12:09pm
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Jun 16 2012 12:17pm
Quote (Jokuman @ 25 Apr 2012 17:37)
En


Postasit, whats happening

e: mutta joo... En siis osta koko peliä

This post was edited by wani on Jun 16 2012 12:17pm
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 20 2012 02:55am
Quote (EasyCoolWin @ 16 Jun 2012 21:05)
Upp, ostan! Julkasupäivästä mitään muuta tietoo kun että gamestop ennusti sen 26-28 päiväks tätä kuuta?


Noi julkasupäivä peleille kuten 'gamestop' on vaan myyntipuhetta

Ei ArenaNet ole viellä kertonut julkaisupäivistä, mutta

toisin ku blissard diablon suhteen ne testaavat kaiken ennen liveä ja seurailevat pelaajien mielipiteitä pelistä
(jos sitä pelikokemusta tarvitsee muuttaa)

edit/ itse veikkaisin 3/4 osaa vuodesta tai joulumarkkinoita kun peli tulee

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 20 2012 02:56am
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jun 20 2012 07:57am
Quote (ParaNoir1 @ 20 Jun 2012 11:55)
Noi julkasupäivä peleille kuten 'gamestop' on vaan myyntipuhetta

Ei ArenaNet ole viellä kertonut julkaisupäivistä, mutta

toisin ku blissard diablon suhteen ne testaavat kaiken ennen liveä ja seurailevat pelaajien mielipiteitä pelistä
(jos sitä pelikokemusta tarvitsee muuttaa)

edit/ itse veikkaisin 3/4 osaa vuodesta tai joulumarkkinoita kun peli tulee


Tämä.

Ainakin 2 beta weekendiä tulee ennen julkasua

Sitku tulee nii kolmisen viikkoa saikkua ja tehokasta lepäämistä 24 tuntia päivässä tietokoneella.

Ps. onko porukka päättäny jo home worldisa ja ensimmäisen hahmonsa racen ?

// Veikkaan kyl et kerkeen viikon pelaa ja sit armeijaa tammikuussa fffuu

This post was edited by Give on Jun 20 2012 07:57am
Member
Posts: 2,955
Joined: Jul 16 2008
Gold: 3.95
Jun 20 2012 01:30pm
Quote (Give @ 20 Jun 2012 16:57)
Ps. onko porukka päättäny jo home worldisa ja ensimmäisen hahmonsa racen ?


En oo tolleen miettinyt, warru kivääri spec tai mesmeri greatsword spec, todennäkösesti charr tai asura

edit/ ei toi guardian nappaa ollenkaa vaikka viime beta tuli pelattua pvptä sil

This post was edited by ParaNoir1 on Jun 20 2012 01:31pm
Banned
Posts: 98
Joined: Jun 13 2012
Gold: 3.12
Jun 21 2012 04:51am
een :)
pelailen mielummi sc2 kaverin tililtä
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll