Quote (Ilurai @ 26 Apr 2012 14:22)
siis arenanet koittaa vääntää GW2 PvP:stä jotain e-sporttia? Oisko sulla lisää tietoa / lähdettä tälle?
ei varsinaisesti mitään faktaa nyt antaa,
mutta gamebreaker.tv mitä nyt seurannut he ovat sanoneet näin ja varmasti on totta
siitäkin ollut heillä puhetta että he haluavat nähdä millainen tuo "spectator mode" (eli miten pvp-otteluita voi seurata) tulee olemaan
Quote (BebebBurns @ 25 Apr 2012 22:44)
kumpikaan noista ei ole oikein tuttuja
Arenanet = GW2 kehittäjät
E-Sport = peli urheilua
___________
GW2 johto on ilmoittanut eilen / toissapäivänä vissiin? että he haluavat päihittää WoW #1 mmorpg sijalta
