d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Asiaa > Joo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 03:33pm
Quote (HardyTarget @ Apr 24 2012 09:13pm)
Jep, mutta tossa aloitusviestissä annetaan ymmärtää vähän muuta :)
Eli toisinsanoen kaikki nimet on aina vapaana.


hmm, toi kuullostaa väärältä, VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRÄLTÄ
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 25 2012 05:37am
Quote (HardyTarget @ Apr 24 2012 09:13pm)
Jep, mutta tossa aloitusviestissä annetaan ymmärtää vähän muuta :)
Eli toisinsanoen kaikki nimet on aina vapaana.


Epäilen kyl tätä, uskon että tää numero battletagin lopussa on vähän sama kuin "steam id" Counter-strike: sourcessa =P... miettikää nyt järjellä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 26 2012 07:59am
Avautuu CEST 00.01 eli 14pv klo 23.01 suomessa?
(jee)

This post was edited by BebebBurns on Apr 26 2012 08:00am
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Apr 26 2012 08:04am
Quote (BebebBurns @ 26 Apr 2012 13:59)
Avautuu CEST 00.01 eli 14pv klo 23.01 suomessa?
(jee)


jossai kaupassa tais lukee

23.45 :D
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 26 2012 08:05am
Quote (BebebBurns @ Apr 26 2012 01:59pm)
Avautuu CEST 00.01 eli 14pv klo 23.01 suomessa?
(jee)


Quote (PMS @ Apr 26 2012 02:04pm)
jossai kaupassa tais lukee

23.45 :D


nice!
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 26 2012 08:12am
nyt pitää vielä miettiä kelläs aloittaisi DH tai Wizard varmaan : }
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 26 2012 08:22am
Quote (Iceheart @ Apr 25 2012 01:37pm)
Epäilen kyl tätä, uskon että tää numero battletagin lopussa on vähän sama kuin "steam id" Counter-strike: sourcessa =P... miettikää nyt järjellä


Kyl siel voi olla mont samaa nimeä. Numero on vaa just siks et tiiät et se onk oikeasti se ketä haet, kylhä steamissäki voi olla samat nickit, ID ja acco nimi sit onki erikseen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4427538852
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Apr 26 2012 08:24am
Quote (malbaz @ Apr 26 2012 04:22pm)
Kyl siel voi olla mont samaa nimeä. Numero on vaa just siks et tiiät et se onk oikeasti se ketä haet, kylhä steamissäki voi olla samat nickit, ID ja acco nimi sit onki erikseen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4427538852


aika perseestä
Member
Posts: 3,158
Joined: Nov 26 2008
Gold: 0.00
Apr 26 2012 08:24am
Quote (malbaz @ Apr 26 2012 02:22pm)
Kyl siel voi olla mont samaa nimeä. Numero on vaa just siks et tiiät et se onk oikeasti se ketä haet, kylhä steamissäki voi olla samat nickit, ID ja acco nimi sit onki erikseen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4427538852


No aika kakkaa :E
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 26 2012 08:41am
Quote (Iceheart @ Apr 26 2012 04:24pm)
No aika kakkaa :E


ihan hyvä ettei tarvi kattella niin paljoa nikkejä kuten xxXWizordzXxx ^^^^M0nk^^^^
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll