d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Aika > Naurettavaa
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Apr 24 2012 07:12am
Quote (hartwall @ 24 Apr 2012 16:09)
suomen oikeusjärjestelmä on suht toimiva, mut sieltä löytyy paskaa kuten tekijänoikeuslaki ja raiskausten/pahoinpitelyjen tulkinnat.


Esim tässä.

Joku 15 - 17v likka joutuu raiskauksen uhriks ja se ottaa nopee jonku kivemurikan maasta ja lyö sillä raiskaajaa päähä ja tästä syystä raiiskaaja saa aivotärähyksen + mahollista poskiluu murtumaa tms, ni kumpikohan on suomenlain mukaan sitten uhri ja kumpi joutuu maksaa enemmä ?

Ps. kaveri vetäs 2v sitte joltai mutulta joka oli käyny päälle pienellä linkkarilla ( jota poliisi ei löytäny.. ), ni leukaluun kasaa ja sai +4000e laskuu ^^

This post was edited by soppamies on Apr 24 2012 07:13am
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Apr 24 2012 08:05am
kait mä ite auttaisin sitä murtovarasta kantamaan mun tavarat sen autoon.

niin ja kait se varas pitäis puhalluttaa varsinkin siinä tapaukses, jos se ottaas mun auton..

vois tulla siitäki syytteet ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle, eli voi olla että pitääs lähtiä kuskiin viälä sitä..
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 24 2012 08:15am
itsehän nukun aina katana sylissä

hyvä tapa suojella itteään on myös turvalukot jne
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Apr 24 2012 08:37am
Quote (Pavise @ Apr 24 2012 02:15pm)
itsehän nukun aina katana sylissä

hyvä tapa suojella itteään on myös turvalukot jne


epäilen että sulla ei oo mitn varastettavaa, että kannattaas ees murtautua sun tyä.

todennäköisesti asut veneen alla ja postaat nyt kirjastosta.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Apr 24 2012 08:43am
Quote (sahtitynnyri @ 24 Apr 2012 17:05)
kait mä ite auttaisin sitä murtovarasta kantamaan mun tavarat sen autoon.

niin ja kait se varas pitäis puhalluttaa varsinkin siinä tapaukses, jos se ottaas mun auton..

vois tulla siitäki syytteet ajoneuvon luovuttamisesta juopuneelle, eli voi olla että pitääs lähtiä kuskiin viälä sitä..


ahhahahaha :rofl:

näinhän se valitettavasti on...
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Apr 24 2012 09:05am
Quote (sahtitynnyri @ 24 Apr 2012 17:37)
epäilen että sulla ei oo mitn varastettavaa, että kannattaas ees murtautua sun tyä.

todennäköisesti asut veneen alla ja postaat nyt kirjastosta.


katana maksoi parisataa

sen Ne veis, sen ne veis varmasti :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 24 2012 09:22am
oli semmone teksti seinä etten jaksanu lukea.

varmasti asiaa kirjotit.
Member
Posts: 3,377
Joined: Jan 6 2010
Gold: 1,993.00
Apr 24 2012 10:03am
Olisin vääntäny siit sorkkaraudast käsiraudat vieraalleni.

vieraalleni :evil:
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Apr 24 2012 10:56am
Quote (AnnanKaikkiiTurpaan @ 24 Apr 2012 18:03)
Olisin vääntäny siit sorkkaraudast käsiraudat vieraalleni.

vieraalleni:evil:


vieraallesi peterille.
Member
Posts: 9,912
Joined: Oct 13 2006
Gold: 20,193.91
Apr 24 2012 12:50pm
No parempi antaa niiden toimia ja antaa vakuutuksen korvata.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll