Quote (hartwall @ 24 Apr 2012 16:09)
suomen oikeusjärjestelmä on suht toimiva, mut sieltä löytyy paskaa kuten tekijänoikeuslaki ja raiskausten/pahoinpitelyjen tulkinnat.
Esim tässä.
Joku 15 - 17v likka joutuu raiskauksen uhriks ja se ottaa nopee jonku kivemurikan maasta ja lyö sillä raiskaajaa päähä ja tästä syystä raiiskaaja saa aivotärähyksen + mahollista poskiluu murtumaa tms, ni kumpikohan on suomenlain mukaan sitten uhri ja kumpi joutuu maksaa enemmä ?
Ps. kaveri vetäs 2v sitte joltai mutulta joka oli käyny päälle pienellä linkkarilla ( jota poliisi ei löytäny.. ), ni leukaluun kasaa ja sai +4000e laskuu ^^
This post was edited by soppamies on Apr 24 2012 07:13am