d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uutta Konetta Ostamas
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,570
Joined: Dec 25 2010
Gold: 44.00
Apr 24 2012 06:18am
se olikin eka vaan joka tuli silmään.

i5 2500, h68 tai z77, radeon 6850 yms. riippuen siitä tarviiko aloittaja mitä osia.

Jos pelkkä prossu, näyttis, emo, muistit niin i5 2500k, joku z77 emo, gtx 570, 8gb ddr3.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll