☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Virallinen Reset Team > Sovitaan Täällä
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 669
Replies: 26
Track Topic
SPUG
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold
:
0.44
#11
Apr 22 2012 01:48pm
Quote (ambid @ 22 Apr 2012 22:11)
Ei varmaa ehi pelata, muutaki tekemistä vappuna.
onks vappu keskiviikkona?
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#12
Apr 22 2012 01:50pm
Quote (SPUG @ Apr 22 2012 09:48pm)
onks vappu keskiviikkona?
Emmä tiiä, koska resetti o?
Joku sano et vappuna, en oo jaksanu tarkistaa 8D
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#13
Apr 22 2012 01:52pm
Quote (ambid @ Apr 22 2012 09:50pm)
Emmä tiiä, koska resetti o?
Joku sano et vappuna, en oo jaksanu tarkistaa 8D
tiistaiha on vappu
ja ke reset
vapputunnelmissa pelailee
ambid
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold
:
311.54
#14
Apr 22 2012 01:55pm
Quote (Affii @ Apr 22 2012 09:52pm)
tiistaiha on vappu
ja ke reset
vapputunnelmissa pelailee
Joo no, keskiviikkona pitää varmaa kuitenki vääntäytyä töihi.
Affii
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold
:
1.14
#15
Apr 22 2012 01:58pm
Quote (ambid @ Apr 22 2012 09:55pm)
Joo no, keskiviikkona pitää varmaa kuitenki vääntäytyä töihi.
kyllä ne työpaikalla ymmärtää ku sanot että ladder reset
Rocko
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
20.00
#16
Apr 22 2012 02:08pm
tää on aivan varmasti jotain vitun softia joten en edes vaivaudu vastaamaan.
juuh okei.
raztaman
Member
Posts: 363
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
0.00
#17
Apr 23 2012 06:31am
Quote (Affii @ Apr 22 2012 09:58pm)
kyllä ne työpaikalla ymmärtää ku sanot että ladder reset
Varmasti
TR0LLFACE
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold
:
0.00
#18
Apr 23 2012 08:08am
Hagerty
Member
Posts: 14,712
Joined: Feb 2 2008
Gold
:
0.00
#19
Apr 23 2012 09:16am
Quote (Affii @ 22 Apr 2012 23:58)
kyllä ne työpaikalla ymmärtää ku sanot että ladder reset
this!
rumpali
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold
:
230.00
#20
Apr 23 2012 12:15pm
kyl mä oon sitä mieltä et tää on jo aika kulutettu peli.
plus ( + ) mun kone ei osaa pyörittää ees boloa enää.
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact