d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hcl > Kinostaako?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 19 2012 04:41pm
d3 tulossa.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 05:12am
ja täsmennän nyt vielä ellei vanhat kuviot ole selvillä:

yleensä ollaan laitettu kanava pystyyn ja pelailtu hyviä privaruneja. ekana yönä yleensä vedetty aina hellille. boonuksena kaikkee turhaa perseilyä, droppeja, buusteja jne.

This post was edited by Rocko on Apr 20 2012 05:13am
Member
Posts: 45,291
Joined: Dec 25 2006
Gold: 2,819.99
Apr 20 2012 05:16am
meitsi o messis
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Apr 20 2012 06:16am
no joko oot pistäny isin visan vinkumaan että saat ostettua pixeleitä? sitten viikon parin jälkeen mAd rAge Quit
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Apr 20 2012 07:19am
mikä nottei
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 07:20am
Quote (sipuli @ 20 Apr 2012 14:16)
no joko oot pistäny isin visan vinkumaan että saat ostettua pixeleitä?  sitten viikon parin jälkeen mAd rAge Quit


ei semmosia tarvita kun löytyy TAITOA ja PERIKSIANTAMATTOMUUTTA






















































































































ps: se on oma visa.... jos se edes vinQ enää tän tynkäladdun takia.

This post was edited by Rocko on Apr 20 2012 07:21am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 20 2012 07:22am
neej...
Member
Posts: 814
Joined: Feb 22 2012
Gold: 4.56
Warn: 10%
Apr 20 2012 02:04pm
hccl nii messis
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 20 2012 04:21pm
ai minkä tiimin. omat botit ja priva channel?
Member
Posts: 3,921
Joined: Apr 22 2010
Gold: 200.00
Apr 21 2012 11:33am
mukana oon, kiva ois päästä pelailee suomalaisten kanssa!
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll