d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kauhuleffat > .
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 11 2012 11:53pm
Quote (MukavaSamu @ Apr 10 2012 09:23pm)
mikä on, kun ei kauhu pelota? tai ees tuota pientä kuumotusta.
En muista nähneeni yhtäkään oikesti jännitävää/pelottavaa leffaa.

En nää myöskään painajaisia... tai nään unia, mitkä voi joidenkin mielestä olla pelottavia, mutta
ei vaan pelota itseä ei. joskus viel näin painajaisia ja niistä oli helppo päästä lucid uneen. Enään
ei sitäkään mahdollisuutta oo.

Meni vähä offtopicis, mutta paskanko sil väliä.

Ei tuu kyl millää mitää leffaakaan mieleen. eli +1


Ei tuollainen kauhean tavatontakaan ole.
Saattaa olla tietty, että oot kattellu vain tavalla tai toisella kehnoja kauhuelokuvia tai sellaisia joiden tarkotus ei ole pelotella.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Apr 12 2012 07:29am
Quote (BebebBurns @ Apr 12 2012 06:53am)
Ei tuollainen kauhean tavatontakaan ole.
Saattaa olla tietty, että oot kattellu vain tavalla tai toisella kehnoja kauhuelokuvia tai sellaisia joiden tarkotus ei ole pelotella.


Ei oo pelkästää leffoista kiinni. Annan jonku esimerkki unen missä on tapahtunu jotain "pelottavaa".

tässä unessa kävelin vaa jossai iha perus ympäristös. sit ison kiven takaa tuli kliseinen kauhuleffa hahmo,
eli sellanen nuori likka, mustat märät hiukset, joka paikka ruhjeilla ja räsäset vaatteet.
kyseinen tyttö oli revitty keskeltä poikki, eli ei jalkoja ollenkaa ja suolet roikku kivasti.
Ihan perus puuroo vielä imo. koska tytöllä ei ollu jalkoja, se käveli käsillä ja sen niskat oli murrettu sillai, että kasvot selässä.
Se sit juosta kipitti käsillään mu luo ja olin vaa ku ei mitää olis tapahtunukka.

Ei välttämäti kuullosta pelottavalta, mutta ku alitajunta luo tollasen hahmon, niin luulis et joku herää sydämmentykytykseen sellasesta unesta.

On myös kaikenlaisia demoniunia, missä tsillailen jonku demonin kaa jossai talossa, sit se nostaa mut kurkusta ilmaa ja huutaa päi naamaa.
Tiputtaa mun lattialle ja sit seinistä alkaa valuu verta ja takaa kuuluu tytön kiljuntaa.

Eipä noi oikee koskaa säväytä.

This post was edited by MukavaSamu on Apr 12 2012 07:30am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 12 2012 07:45am
Quote (MukavaSamu @ Apr 12 2012 03:29pm)
Ei oo pelkästää leffoista kiinni. Annan jonku esimerkki unen missä on tapahtunu jotain "pelottavaa".

tässä unessa kävelin vaa jossai iha perus ympäristös. sit  ison kiven takaa tuli kliseinen kauhuleffa hahmo,
eli sellanen nuori likka, mustat märät hiukset, joka paikka ruhjeilla ja räsäset vaatteet.
kyseinen tyttö oli revitty keskeltä poikki, eli ei jalkoja ollenkaa ja suolet roikku kivasti.
Ihan perus puuroo vielä imo. koska tytöllä ei ollu jalkoja, se käveli käsillä ja sen niskat oli murrettu sillai, että kasvot selässä.
Se sit juosta kipitti käsillään mu luo ja olin vaa ku ei mitää olis tapahtunukka.

Ei välttämäti kuullosta pelottavalta, mutta ku alitajunta luo tollasen hahmon, niin luulis et joku herää sydämmentykytykseen sellasesta unesta.

On myös kaikenlaisia demoniunia, missä tsillailen jonku demonin kaa jossai talossa, sit se nostaa mut kurkusta ilmaa ja huutaa päi naamaa.
Tiputtaa mun lattialle ja sit seinistä alkaa valuu verta ja takaa kuuluu tytön kiljuntaa.

Eipä noi oikee koskaa säväytä.


Kai nuo unet kuitenkin jotain tunteita herättää vaikkei kauhua tai jänskääntyneisyyttä?
Itteä pistää kyllä vähän jänskättämään, kun vividissä unessa alaston kehitysvammainen tulee vastaan kädessään pauhaava käsisirkkeli ja leikkaamansa käsi.

Tulee varsinkin teatterissa säpsähdettyä kämäkauhuissakin koviin äänitehosteBÖÖttelyihin vaikka muuten elokuva tuntuisi yhdentekevältä, aistiyliherkkyys.
Member
Posts: 2,405
Joined: Aug 29 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 12 2012 03:34pm
Wrong turn 2. On kyll ihan törkeen paska että en suosittele.
on tommosta mehtää ja epämuodostuneita kannibaaleja

Aivan paska
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Apr 12 2012 04:09pm
mtv 3 tuli just joku k18 kauhu. en kattonu nimee mut eti jostai. pelottava alku keskikohta ja loppu, muuten ei nii pelottava. +tissit näky
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 12 2012 04:19pm
Quote (do_NaUKI @ 13 Apr 2012 01:09)
mtv 3 tuli just joku k18 kauhu. en kattonu nimee mut eti jostai. pelottava alku keskikohta ja loppu, muuten ei nii pelottava. +tissit näky


se oli just tuo wrong turn 2 varmaa. surkee raina
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Apr 12 2012 05:13pm
Uutukaisista viimevuodelta The Woman on varsin kelpo/lystikäs.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 12 2012 05:49pm
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Apr 12 2012 05:50pm
Quote (malbaz @ Apr 13 2012 01:49am)
http://www.youtube.com/watch?v=YlouIHL5_P0


Siinä teille kauhua japanilaisittain, edit ois voinu joo, mut sit ei näy toi video :(
Tai sit oon liia nub siihe.

This post was edited by malbaz on Apr 12 2012 05:50pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 12 2012 05:52pm
Quote (malbaz @ 13 Apr 2012 02:50)
Siinä teille kauhua japanilaisittain, edit ois voinu joo, mut sit ei näy toi video :(
Tai sit oon liia nub siihe.


joo hajosin atmeiks ku katoin tuon railerin
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll