Quote (A2K @ 11 Mar 2012 13:37)

joo ihme tyyppi jos vieläki tulee avautuun. kai se tunsi et oot sen mielestä kohdellu sitä kaltoin. ite oisin poistattanu sen ravintolasta

joo, mut ei sun kannata nolona olla, korkeintaan sen omasta puolesta, vaikka onhan se aina tietty vittumaista ku joku huutaa perättömyyksia baaris.
toivottavasti pääset jatkos eroon siitä.
Nojoo myötähäpeäähän se oli. Multa tuli vielä poke (jonka tunsin) kysyyn et heitetäänkö se vittuun, sanoin vielä siinä kohtaa että ei tarvitte (oon kuitenki sen verran reilu) mutta ei menny kauaa ku olisin jo toivonu että olis heitetty vittuun..

Quote (Paroni @ 11 Mar 2012 13:39)
kyllähän noita tulee välistä vastaa, välistä baari reissul näkee jonku, ei koskaa kivaa tavata.
exien kavereita on kyl ihan mukavaa nähä baaris

nii niitä onki

€:
Quote (med0 @ 11 Mar 2012 13:56)
ite oon kyllä samalla kannalla että haistakoon vaa vitut mun puolesta, ei ole tarvetta höpötellä yhtää mistää
ja siis joo, ei muakaa vittuakaa kiinnosta höpötellä mistää asioista sen kanssa mut se tosiaa tilitti mut oli mul kyl sillee koko tilityksen aja et toisest korvast sisää ja toisest ulos.

Ainoo mikä tarttu tän katkeran ämmän suusta oli se ku sano lopuks :"toivottavasti et saa enää yhtää tyttöystävää ja kuolet katkerana rahanhimosena kusipäänä yksin" :DD
This post was edited by Tricktrick on Mar 11 2012 06:40am