d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gfx > Työpöytäprojekti
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 20 2012 11:39pm
valtava vaaleanpunainen vulva
Member
Gold: 2,097.66
Jan 20 2012 11:49pm
Quote (paskamyrsky @ 21 Jan 2012 07:39)
valtava vaaleanpunainen vulva

Kaasupää kaks
e: enkä tykänny vulvan vasemmalla puolella olevasta puusta / linnuista, joskin se on joskus jokin taajamakuva ollu, mutta ei sovi väriläiskään =)
Myöskin tuo talonkattoa muistuttava objektiivi kuvan vasemmassa laidassa on ärsyttävä koska se on väärässä vertikaalissa muuhun kuvaan nähden.
Silmän vasemmalla puolella oleva pystysuora ja terävä viiva hyppää liikaa silmille.
Ja kuten sanoit itsekkin, upottaa teksti paremmin ;)

mielipiteitämielipiteitä on monenlaisia...

This post was edited by Rikna on Jan 20 2012 11:59pm
Banned
Jan 21 2012 12:03am
Quote (Rikna @ Jan 21 2012 12:49pm)
Kaasupää kaks
e: enkä tykänny vulvan vasemmalla puolella olevasta puusta / linnuista, joskin se on joskus jokin taajamakuva ollu, mutta ei sovi väriläiskään =)
Myöskin tuo talonkattoa muistuttava objektiivi kuvan vasemmassa laidassa on ärsyttävä koska se on väärässä vertikaalissa muuhun kuvaan nähden.
Myöskin silmän vasemmalla puolella oleva pystysuora ja terävä viiva hyppää liikaa silmille.
Ja kuten sanoit itsekkin, upottaa teksti paremmin ;)

mielipiteitämielipiteitä on monenlaisia, niin siguissa kuin kuvissa ;)
e2: litistin vähän tekstiä ja mielestäni paremmi ;)

kritiikki mua ei haittaa ollenkaan, päinvastoin
näin oppii, kiitos

joku ns. graphic design opiskelija neuvo heittään silmän fkeskelle

alkuperänen ajtus oli laittaa kuvaan kontrastina vastakohtia mut se unohtu työstämisen ohessa ja lopputulos on mitä näet
kyllä tuo tarvis aika paljon työtä vielä et tota kehtais kutsua omaksi mutta silti, helvetti mä tein ton! :D
vasen alakulma on vielä kesken jota en ikinä jaksanu viettää loppuun asti

kiitos kommenteista!

e: PS. joo biisi oli tosiaan laveerrea :D
vammasta et jätkä poimi ton nuista lyriikoista hahaha

This post was edited by paskamyrsky on Jan 21 2012 12:05am
Member
Gold: 2,097.66
Jan 21 2012 12:09am
Quote (paskamyrsky @ 21 Jan 2012 08:03)
kritiikki mua ei haittaa ollenkaan, päinvastoin
näin oppii, kiitos

joku ns. graphic design opiskelija neuvo heittään silmän fkeskelle

alkuperänen ajtus oli laittaa kuvaan kontrastina vastakohtia mut se unohtu työstämisen ohessa ja lopputulos on mitä näet
kyllä tuo tarvis aika paljon työtä vielä et tota kehtais kutsua omaksi mutta silti, helvetti mä tein ton! :D
vasen alakulma on vielä kesken jota en ikinä jaksanu viettää loppuun asti

kiitos kommenteista!

e: PS. joo biisi oli tosiaan laveerrea :D
vammasta et jätkä poimi ton nuista lyriikoista hahaha

En mä ees niin hirveellä kritiikillä, koska en usko että multa kannattaa "neuvoja" kuunnella, päin vastoin.
Itte vasta treenailen photosoppia ja kuvassa varmasti paljon sellaista efektiä ja settiä mitä en edes huomaa, kerroin vaan mitä näen.

Ja saattaa olla että vieläkin löytyy kovalevyltä koko laveerren tuotanto...
Banned
Jan 21 2012 12:15am
Quote (Rikna @ Jan 21 2012 01:09pm)
En mä ees niin hirveellä kritiikillä, koska en usko että multa kannattaa "neuvoja" kuunnella, päin vastoin.
Itte vasta treenailen photosoppia ja kuvassa varmasti paljon sellaista efektiä ja settiä mitä en edes huomaa, kerroin vaan mitä näen.

Ja saattaa olla että vieläkin löytyy kovalevyltä koko laveerren tuotanto...

ei tarvi tietää asiasta sataprosenttisesti, toi työ on tosiaan yleisölle eikä millekää photoshoppari elitististölle

... kuvassa ei tosiaan ole mitään efektiä mistä nää et tietäs se on vaa kasa erilaisia kuvia blendattuna yhteen (tai no se oli idea)

se mitä tulee mieleen eka on aika vitun hyvä koska helposti sokeutuu omaan työhön, vaikka mää tätä työtä varmaa jaksa vähään aikaa tehä mitäänbnn nii nöö ööö siiis tehä parempaa joskus tulevaisus
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll