d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev123429Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 9 2011 10:27am
Quote (ApiN @ 9 Dec 2011 17:50)
Nii no niit koneita on aika monenlaisia.

Hyvännäköne ohjelma , ja jannu kehittyny kaheksas viikos piruhyvi :]




ton tapasessa itel ainaki 90, eli ihan ollaan istumas ja siitä rutistetaan

90 kg menee hihnalla kohtisuoraan ylös-alas eli pitäis olla lähes standarni jokaisella laitteella


€: 110 kg taitaa mennä jos tekee vaan muutaman

This post was edited by Artus on Dec 9 2011 10:27am
Member
Posts: 8,641
Joined: Nov 17 2007
Gold: 0.00
Dec 9 2011 10:51am
Quote (Artus @ 9 Dec 2011 18:27)
http://www.ab-core-and-stomach-exercises.com/images/ab-machines.jpg

ton tapasessa itel ainaki 90, eli ihan ollaan istumas ja siitä rutistetaan

90 kg menee hihnalla kohtisuoraan ylös-alas eli pitäis olla lähes standarni jokaisella laitteella


€: 110 kg taitaa mennä jos tekee vaan muutaman


turhia runkuttimia
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 9 2011 10:54am
sain tos reilu viikko sitten 3kk salikortin :)
ei mulla muuta
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Dec 9 2011 11:37am
Quote (Artus @ 9 Dec 2011 17:27)
http://www.ab-core-and-stomach-exercises.com/images/ab-machines.jpg

ton tapasessa itel ainaki 90, eli ihan ollaan istumas ja siitä rutistetaan

90 kg menee hihnalla kohtisuoraan ylös-alas eli pitäis olla lähes standarni jokaisella laitteella


€: 110 kg taitaa mennä jos tekee vaan muutaman


Niin no salilla missä käyn myös tuo , ja max mitä siihen saa edes painoi pistää on 100kg.

Ite pidä tosta yhtään , paska selälle.
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 9 2011 11:47am
Quote (ambid @ 9 Dec 2011 17:19)
Tämä. Vatsalihakset toimivat tukilihaksina monessa liikkeessä ja kehittyvät siin. Tiedän monta sixpackin omaavaa henkilöä jotka eivät tee erikseen vatsalihasliikkeitta ollenkaan.



Tämä myös. Alotellessa tuollaiset vähän kaikkea joka päivä ohjelmat voivat toimia, kun otetaan vasta tuntumaa liikkeisiin ja treenaamiseen.

Itse treenaan kolmijakoisella ohjelmalla.


Totta, mutta jo kaheksatta viikkoa tehny samaa, olis imo aika vaihtaa 3 tai 4 jakoiseen. tosin, kaikki tyylillään:)
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Dec 9 2011 01:07pm
Quote (LordChasus @ Dec 9 2011 06:51pm)
turhia runkuttimia


Niinpä. Kyykkyy mavee ja leukoja ni tulee ihan tarpeeks treenii vastsoille, eikä tarvi käyttää aikaa tollaseen.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 9 2011 01:14pm
Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 15:22)
so much confusion noissa ohjelmissa..

Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.


Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 16:31)
Lähinnä sitä että ei se kroppa ehdi niin hyvin palautua, kun joka päivä tekee koko kropan kiertävät liikkeet.. tosin en sitten tiiä oletko joku yli-ihminen. B)


Ekan viikon jälkee valu kyyneleet silmistä kyl, mut hyvin ehtii palautumaan ku kotiin päästyä vetää 200g raejuustoa ja litran maitoa. Sit reilu tunnin jälkee ku on tullu salilta nii ruokaa naamaan jos on nälkä. :)

Quote (Artus @ 9 Dec 2011 15:47)
sellane kyssäri et onks sul vatsarutistus varmasti vain 50kg?


Riippuu teetkö aivan rauhassa alas asti etkä nyi käsillä sitä ylös, ja vähän erilainen laite salilla jolla käyn ku tuo sun postaama.


Paljos muuten maksatte salikortistanne kuukaudessa ja vastaako hintaa? Ite maksan 19e (normaalisti 38e mut saan Itellan henkilökortilla puoleen hintaan.) ja todellakin rahalle vastinetta!
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Dec 9 2011 01:23pm
Quote (Give @ 9 Dec 2011 21:14)
Ekan viikon jälkee valu kyyneleet silmistä kyl, mut hyvin ehtii palautumaan ku kotiin päästyä vetää 200g raejuustoa ja litran maitoa. Sit reilu tunnin jälkee ku on tullu salilta nii ruokaa naamaan jos on nälkä. :)



Riippuu teetkö aivan rauhassa alas asti etkä nyi käsillä sitä ylös, ja vähän erilainen laite salilla jolla käyn ku tuo sun postaama.


Paljos muuten maksatte salikortistanne kuukaudessa ja vastaako hintaa? Ite maksan 19e (normaalisti 38e mut saan Itellan henkilökortilla puoleen hintaan.) ja todellakin rahalle vastinetta!


35e puol vuot opiskelija muistaakseni eli 70e vuodes, espoon
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Dec 9 2011 01:25pm
Maksanu opiskelijahintaan puolesta vuodesta 200euroa. kortilla saa käydä 24/7 kyseisellä puntilla ;) Puntti on avattu ~~ 5 vuotta sitten, että aika uudet laitteet, tosin ne ei vaikuta kun treenaan kuitenkin sanotaan 75% vapailla painoilla..

€: ja todellakin vastaa, puntilla on mukavaa väkeä eikä mitään sikaniskoja kolisuttamassa painoja :mad:

This post was edited by Tricktrick on Dec 9 2011 01:25pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Dec 9 2011 03:11pm
Quote (Tricktrick @ Dec 9 2011 09:25pm)

€: ja todellakin vastaa, puntilla on mukavaa väkeä eikä mitään sikaniskoja kolisuttamassa painoja  :mad:

300e/vuosi. Salilla on pelkkiä sikaniskoja, mukavia ovat tosin. Suljettu sali, päästäkseen sisään pitää tuntea joku salilla kävijä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123429Next
Add Reply New Topic New Poll