Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 15:22)
so much confusion noissa ohjelmissa..
Teet niinku joka päivä koko kroppaa, en ite ainakaa jaksais.
Quote (Tricktrick @ 9 Dec 2011 16:31)
Lähinnä sitä että ei se kroppa ehdi niin hyvin palautua, kun joka päivä tekee koko kropan kiertävät liikkeet.. tosin en sitten tiiä oletko joku yli-ihminen.

Ekan viikon jälkee valu kyyneleet silmistä kyl, mut hyvin ehtii palautumaan ku kotiin päästyä vetää 200g raejuustoa ja litran maitoa. Sit reilu tunnin jälkee ku on tullu salilta nii ruokaa naamaan jos on nälkä.

Quote (Artus @ 9 Dec 2011 15:47)
sellane kyssäri et onks sul vatsarutistus varmasti vain 50kg?
Riippuu teetkö aivan rauhassa alas asti etkä nyi käsillä sitä ylös, ja vähän erilainen laite salilla jolla käyn ku tuo sun postaama.
Paljos muuten maksatte salikortistanne kuukaudessa ja vastaako hintaa? Ite maksan 19e (normaalisti 38e mut saan Itellan henkilökortilla puoleen hintaan.) ja todellakin rahalle vastinetta!