Quote (A2K @ Nov 22 2011 04:33pm)
No näkökanta tuokin. Itselleni tuo ei sopisi. Mulla ei vaimo kattois hetkeäkään vastaavaa menoa. Enkä kyllä itekkään.
Ja en haluis lapseni ikinä kasvavan aineiden väärinkäyttäjän lähellä. Päihtyä voi laillisista aineista mutta sitäkin vaan silloin tällöin, kun lapsi/lapset on jossain kyläilemässä.
Ja ilman rahaa joutuisin asumaan jossain pienessä läävässä. Ilman autoja. Ei ikinä luonnistuis itselläni. Siis en väheksy sun tapaa elää. Mietiskelen vaan miten tuo menis itellä. Ja totean etten ikinä vaihtais tätä mitä mulla on tuohon.

kuten luulen myös ettet ainäkään vaihtaisi.
Vai kuinka?
Toikin on aika jännä juttu. ei KUKAAN mun tuttu (veljee lukuunottamatta) tiedä, että mulla on tapana
2-7päivänä viikossa olla pää sekasi. Se ei näy mitenkää käytöksessä, ei ulkonäössä eikä muussa. Silti
en sitä koskaa ota puheeks kenenkään kaa. Toisten on vaan vaikee uskoo, että joku joka on päälleppäin
normaali, voi olla myös "narkkari".
ja mitä tohon "pieneen läävään" tulee... Sehän riippuu enemmän siitä, missä kaupungissa asut?
Autokortin ja auton olisin saanut, mutta kieltäydyin kohteliaasti.
Mitä tohon vaihtoon tulee... Voisin koska vaa tehdä vaihdon. Ei se mitää herkkua ole jos on pitkä putki.
siitä tulee sit arkipäivää ja päihteettömästä arkipäivästä helvettiä.
This post was edited by MukavaSamu on Nov 22 2011 10:00am