Quote (Rocko @ Oct 23 2011 09:42pm)
ei sitä työtä tarvi välttämättä juuri ylimääräsen rahan takia tehdä. taidat kuulua siihen kategoriaan joka ei vaan yksinkertasesti jaksa lääke / pilvipöllyissä nousta aamulla tiettyyn aikaan aamutoimille ja lähteä siitä tekemään jotain yhteiskunnan hyväksi. liikaa pyörii näköjään homma omien mielihalujen ympärillä.
kyllä olet ihan ilmaiseksi saanut koulutuksesi, terveydenhuollon ja muut edut. alat valittaan nyt siis sitä, että oot tehny jotain huonoja valintoja elämässä jotka on "muka maksaneet sulle vuosia turhaan?". herätys nyt et taida olla ihan ainoa jolla kaikki asiat ei mene kerralla purkkiin. omia esimerkkejä en ala listaamaan.
itekki tulen myös vallan mainiosti toimeen varsin vähällä rahalla. pitäisikö munki nyt ryhtyä sit elämäntapapummiks kun en tarvi enempää? no ei vitussa. jos oot ikinä miettiny mistä saat vaikka hankittua jotain vähän kalliimpia asioita joita itsenäinen aikuinen ihminen tarvitsee niin etsä jollain johanna tukiaisilla sitä saa. tietty jos ajattelit viettää koko elämäs jossain kaupungin vuokraloukussa tai porukoiden luona niin............
kun päätät lopettaa ton lapsellisen "muttaku" muminan niin voisit laittaa sen herätyskellon soittaan 7:00 huomiselle. meet työkkäriin hommaan semmosta mitä jaksat tehdä. se "pomon" merkitys tietyillä aloilla on yks paskan hailee. paras työpaikka on semmonen missä näkee henkilökohtasesti sen oman työn jäljen ja saa siitä palautetta.
siis miksi mun pitäs mennä töihin jos ei rahan takia :D? Jos saan jotain aikaan, ei sitä tuu kukaan mun kuoltua musitamaan.elän
oman elämäni just niin kun parhaaks ite nään. ei oo mikään haaste nousta aamu 6. laitan perkele kellon soittaa jo 5:30 et saan kahvit keitettyä sit teen kuudelta sulle
topicin ja meen lenkille. Ei mua ihan tosi kiinnosta herää joka aamu 6 ja tehä jollekki rahaa, että se voi elää herroiks. Ethän sä perus hitsarina
tee kellekkä muulle rahaa, kun sun pomolles. Sit keuhkot paskana eläkevuosilla mietit, mikä meni vikaan?
ja mitä kalliimpia asioita itsenäinen aikuinen tarvitsee?
E: Eri asia on, jos koulutan itteeni ja teen sellasta hommaa, missä voin ite päättä palkan. Näin aattelin tehdäkkin.
Hetikun oon saanu muut tärkeemmät asiat alta pois.
This post was edited by MukavaSamu on Oct 23 2011 02:59pm