d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mielen Salattu Voima
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 23.47
Sep 13 2011 12:51am
Quote (theprinceofsmooth @ Sep 13 2011 07:27am)
aa khylkhyl, oon joo miettiny et onks siitä sit paluuta enää.. ehkä mun kannattaa jatkaa tät tapaa aamusin ni seki varmaa voi vaikuttaa toho kykyy ;-O toi meditaatioki on jo jonkin aikaa ollu mieles, muttei oo saanu siitä semmost tapaa; jossai sanotaa et pitäs tehä tunti joka aamu vuoden ajan et näkyy tuloksia, mut sit toski videos sanotaa et 10min riittää.. emt kai se o iha itest kiinni kans.

aika jännä toi rööki, oon kyl itekki huomannu et jos ennen nukkumaan menoo burnaa, ni uni on levottomampaa, siihe vaikuttaa vissii ainaki adrenaliinin vapautuminen. välil vaa on niin levoton ja epämiellyttävä olo mennä nukkumaa et o melkei pakko polttaa se kessu

joo uskosin et se on aika paljon siitä kiinni, millä asenteella alat tota meditointia harrastamaan.

sama on lucid unien kanssa. jos meet sillai hälläväliä asenteella, ei niitä tule niin helposti.

sit kun kunnolla keskittyy ni niitä alkaa tuleen. Tekis mieli hakee kessua kaupasta, mutta kai se on jätettävä väliin.
Member
Gold: 2,909.90
Sep 13 2011 01:02am
Quote (MukavaSamu @ 13 Sep 2011 09:51)
joo uskosin et se on aika paljon siitä kiinni, millä asenteella alat tota meditointia harrastamaan.

sama on lucid unien kanssa. jos meet sillai hälläväliä asenteella, ei niitä tule niin helposti.

sit kun kunnolla keskittyy ni niitä alkaa tuleen. Tekis mieli hakee kessua kaupasta, mutta kai se on jätettävä väliin.

Jep! aamul vaa voi käydä helposti niin et tipahtaaki uuestaa ku käy rentoutuu heti heheh, nooh eiköhän noillekki hetkesä löydä. Voiski käydä tutkimaa et minkä takii ihminen ees voi nähä noit lucid unii ^^.

..Välil o hyvä kitkutella ilma, mut älä liikaa piinaa itteä ;:

...hyvä tos dokumentin lopus.. "xtacy gave my life back" hiehihieh
Member
Gold: 565.52
Sep 13 2011 02:51am
Tuli katsottua, asiallista toimintaa.

Olen samaa mieltä että masennuslääkkeet ovat vain pelkkää kusetstau ja mielellä on voimaa parantaa monia asioita.

This post was edited by kukko on Sep 13 2011 02:51am
Member
Gold: 1,908.00
Sep 13 2011 02:56am
esim seretoniini vajaus johtaa helposti masennukseen johon todistetusti lääkkeet auttaa.
Member
Sep 13 2011 04:00am
Quote (kukko @ 13 Sep 2011 11:51)
Tuli katsottua, asiallista toimintaa.

Olen samaa mieltä että masennuslääkkeet ovat vain pelkkää kusetstau ja mielellä on voimaa parantaa monia asioita.

word

Quote (turilainen @ 13 Sep 2011 11:56)
esim seretoniini vajaus johtaa helposti masennukseen johon todistetusti lääkkeet auttaa.

niis vaa on sivuoireena aluks masennuksen paheneminen ja ite ainakaa ku en uskonu niitten mua auttavan ni päätinpä jättää syömättä kokonaa koska ois menny vaa ojasta allikkoo; parannuin ihan kotikonsteilla 8)

eikä oo takeita et kaikkien reseptorit noist ees aktivoitus, mun mielest ne vaa peittää ongelmat tekemäl ihmisest passiivisen
Member
Sep 13 2011 04:09am
Quote (theprinceofsmooth @ Sep 13 2011 01:00pm)
word

niis vaa on sivuoireena aluks masennuksen paheneminen ja ite ainakaa ku en uskonu niitten mua auttavan ni päätinpä jättää syömättä kokonaa koska ois menny vaa ojasta allikkoo; parannuin ihan kotikonsteilla 8)

eikä oo takeita et kaikkien reseptorit noist ees aktivoitus, mun mielest ne vaa peittää ongelmat tekemäl ihmisest passiivisen

sivuoireita kuten lähes kaikissa lääkkeissä. tuo on aika yleinen syy miks tyypit heittää nuo pois, et masennus pahenee.
henkilökohtasesti itehä koitan olla viimeseen asti ilman lääkintää (paitsi kuosailu tarkotuksee ofc)
Member
Sep 13 2011 04:23am
Quote (turilainen @ 13 Sep 2011 13:09)
sivuoireita kuten lähes kaikissa lääkkeissä. tuo on aika yleinen syy miks tyypit heittää nuo pois, et masennus pahenee.
henkilökohtasesti itehä koitan olla viimeseen asti ilman lääkintää (paitsi kuosailu tarkotuksee ofc)

niimpä.. mut pistäähän se tosiaa ihmetyttämää et miten voi olla just masennus oireena ku sitä pitäs parantaa..obv salaliitto :ph34r: okei ei lähetä sille linjalle nyt...
pienen kuurin jälkee jotkut nuista antaa kyllä hyvät/pitkät unet ja tasaa psyykettä herättyä.. et jossai määrin kyllä oon tyytyväinenki niitten olemassaoloo
Member
Sep 13 2011 04:36am
juu. yks tuttu söi nuita monta kuukautta ennen ku sai pään parannettua aika pahasta lähtöpisteestä.
paras konsti omasta mielestä päästä masiksesta on tehä piristäviä juttuja esim normaali tuulipuku ihmisen juttuja (vaikka heittää se tuulipuku sit niskaa) nii sitä luulee jo itekki olevasa normaali (vaikkei oiskaa), ei mittää kuosailua, miettiä et mikä masentaa ja miks ja tehä muutosta asialle, tai sit vaa jatkaa samaan mallii nii lähtee ajan kans niiku syys-masis, tai sit ei..

mut jos oot jo ns tuulipuku kansalaine, sun ongelmas on todenäkösesti se et sulla on nii normaalit rutiinit et tajuut ettet oo ikinä kävelly omia polkujas, aina vaa lenkkipolulla työkaverin kans tuulipuku pääl. hei, ota loparit, vedä työkaverias turpaa ja sido tuulitakista puuhu, hyppää benji hyppy, heitä esso naamaa ja lähe bilettää, märise töitäs takas ku alkaa taas vituttaa ku ei jaksanukkaa muutaku kävellä jo auratulla tiellä ja sitähän sun ei sit kannata tajuta tai rupee taas vituttaa, sitsä viimestää jo raahatkii ittees niskaperseotteella saunan taakse, jos riittää ees boolssit lasauttaa aivojasa seinille, jos ei nii sekoa, juokse vaikka mereen.

This post was edited by turilainen on Sep 13 2011 04:50am
Member
Sep 13 2011 04:53am
Quote (turilainen @ 13 Sep 2011 13:36)
juu. yks tuttu söi nuita monta kuukautta ennen ku sai pään parannettua aika pahasta lähtöpisteestä.
paras konsti omasta mielestä päästä masiksesta on tehä piristäviä juttuja esim normaali tuulipuku ihmisen juttuja (vaikka heittää se tuulipuku sit niskaa) nii sitä luulee jo itekki olevasa normaali (vaikkei oiskaa), ei mittää kuosailua, miettiä et mikä masentaa ja miks ja tehä muutosta asialle, tai sit vaa jatkaa samaan mallii nii lähtee ajan kans niiku syys-masis, tai sit ei..

mut jos oot jo ns tuulipuku kansalaine, sun ongelmas on todenäkösesti se et sulla on nii normaalit rutiinit et tajuut ettet oo ikinä kävelly omia polkujas, aina vaa lenkkipolulla työkaverin kans tuulipuku pääl. hei, ota loparit, vedä työkaverias turpaa ja sido tuulitakista puuhu, hyppää benji hyppy, heitä esso naamaa ja lähe bilettää, märise töitäs takas ku alkaa taas vituttaa ku ei jaksanukkaa muutaku kävellä jo auratulla tiellä.

jep kyl se oma aktiivisuus on ratkasu, ofc ympäril olevien ihmisten positiivisuuski vaikuttaa, kuha ei o liia tunkevaa

muuten ei voi sanoo ku wööörd ja vaikeuksien kautta voittoo!
Member
Gold: 620.96
Sep 13 2011 04:57am
placebo untill proven otherwise
Go Back To Suomi Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll