Quote (SPUG @ Sep 6 2011 07:31pm)
mitenkäs tuota? onko tätä peliä järkevä alottaa 0fg budjetilla? ja onko guardian hyvä ja minkälaisia kamoja/stats sille kandee ottaa?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=18560908&f=272tuolta saat kaiken tarpeellisen infon ja kyllä guardian toimii mainiosti.
itekkää en niin paljon vielä tiedä LS mut ite lähin pelaa full int buildil ja jotain heal mastery/int/ee charms. Toimii tosi hyvin
edit:
taisinkii laittaa joku 10points vitaa ekaa guardianii ihan vaa varmistuksena.
This post was edited by archony on Sep 6 2011 01:45pm