d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Taten Jatan Hyvastit Talle Paskakasalle
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 21 2011 04:14am
Quote (PMS @ Aug 21 2011 01:12pm)
Oho rumpali menny mun ohi posteissa :O


onko se ny ihme kun sulla on 758 muuta käyttäjää jolla postailet -.-'
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2011 04:19am
Quote (rumpali @ 21 Aug 2011 10:14)
onko se ny ihme kun sulla on 758 muuta käyttäjää jolla postailet -.-'


Ei minulla ole muutakuin tämä :O Mistä sinä puhut
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 21 2011 04:20am
Quote (PMS @ Aug 21 2011 01:19pm)
Ei minulla ole muutakuin tämä :O Mistä sinä puhut


joo ei nii ollukkaan.
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 21 2011 04:25am
Quote (rumpali @ 21 Aug 2011 10:20)
joo ei nii ollukkaan.


:hug:
Member
Posts: 24,097
Joined: Apr 15 2007
Gold: 600.00
Aug 21 2011 04:56am
ei jäädä kaipaamaan
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Aug 21 2011 06:17am
et oo tosissas :'(
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Aug 21 2011 07:30am
eikö tää ollu sun joku 5. yritys parin vuoden sisään jättää suomisub?

aina oot tullu takas, mut hyvä jos lähet jne en tule kaipaa
Member
Posts: 16,812
Joined: Mar 17 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 22 2011 01:49am
Quote (hartwall @ Aug 21 2011 02:51am)
taas yks huomiohuora vähemmän


Kapa on just kovis :)
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Aug 22 2011 04:08am
Multit lasketaan myös m9
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Aug 22 2011 10:08am
Quote (nakkipipo @ 22 Aug 2011 10:49)
Kapa on just kovis :)


no eeihä se kyä oo.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll