Benillä on Samsung Galaxy S2, mulla on Nokia E7 ja Nokia N97 Mini. Mun puhelimista löytyy kummastaki qwerty näppis, muissa puhelimissa sitä ei sitte oikeen hyvin ookkaan. Oon ollu toho N7 ihan tyytyväinen sen jälkee ku latasin siihen ton Operan selaimen, oikeestaan nyt se on täydellinen. Galaxy S2 kyllä vie käyttis nopeudessa mutta se on ihan lelun tuntone, ei oo näppäimiä... ja kaiken huipuks se on samsung. Jollet jaksa oottaa, osta N7, jos jaksat, osta se winukka puhelin!
+
N7 voi käyttää "mokkulana" jos ottaa liittymän sen netti puolenki. Mulla täys nopeus liittymän puolesta, hinta ~13€/kk, ja todella hyvin toimii, ei tarvi muutako heittää piuhalla koneseen ja avot!
Quote (Mokkula @ 26 Jul 2011 14:59)
n900 muuten mutta paska akku...
e7 muuten mutta paska akku
n8 muuten mutta paska akku
jne... kaikissa paska akku.. kestää max päivän käytössä...
joka yö saa olla lataamassa...
Opettele käyttämään niitä puhelimia niin saat sen akun kestonki kohillee... jätkällä varmana joku facebook työpöydällä, sähköpostien päivityksen täysillä, näytön säädöt tapissa, et varmasti käytä yön yli virransäästötilaa... voivoi näitä naabeja

ps. hyi vittu joku apple, iphoneja meni roskii joku miljoona satsi ku lopetti toimisen ku meni lämpötila alle 0 astetta

Quote (Pinkku @ 26 Jul 2011 15:17)
onko noissa kosketusnäyttöpuhelimissa myös tavalliset näppäimet olemassa? luulis että surffailu netissä hieman hankalaa ilman?
Normi selaimella mikä tossa N7 on, on hieman hankala pelkällä näytöllä selata.. sitteku laittaa ton oopperan niin ei mitää ongelmia =)
This post was edited by Exhauser on Jul 26 2011 08:43am