d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 5 2011 05:45pm
Quote (Rantsu @ 6 Apr 2011 02:41)
Kylän asukkaat tuli melko tutuiksi, kun ei ollut kuin se yksi Town.. LODissa niitä on viisi.

Se juoppo oli hauska. Turha, mutta hauska. Sössötti niin liioitellusti, että iski välillä myötähäpeän tunne.  :unsure:


griswoldilla on hienot jutut ku se huutaa miten lihaa leikataan kirveellä tai luuta murskataan vasaralla

This post was edited by Rzi on Apr 5 2011 05:45pm
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 05:52pm
Quote (Rzi @ 6 Apr 2011 01:45)
griswoldilla on hienot jutut ku se huutaa miten lihaa leikataan kirveellä tai luuta murskataan vasaralla


ja se nainen siellä vähän ennen ensimmäisen luolan sisäänkäyntiä oli niiiiin sexy :drool:

sen puheääni oli ihana.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 05:57pm
Peli on muuten melko realistinen, sillä siinä kuka tahansa voi milloin tahansa käydä kenen tahansa kimppuun..

Siis näin oli ennen "trainereita" tjsp, jotka teki kaikista pelaajista kuolemattomia. :angry:
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Apr 5 2011 06:20pm
joku vuosi sitten testailin hellfiree pitkästä aikaa, monkki on kyl kone mättämään. King's composite staff of hastella vetelin, ei löytyny war staffia :(
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 06:27pm
Quote (sende @ 6 Apr 2011 02:20)
joku vuosi sitten testailin hellfiree pitkästä aikaa, monkki on kyl kone mättämään. King's composite staff of hastella vetelin, ei löytyny war staffia :(


En muista Monkin henkilökohtaista skilliä..

-Warrior pysty korjaan tavaroita
-Sorceror lataamaan keppiensä taiat
-Rogue.. jaa, olikohan joku ansoihin tai lukittuihin kirstuihin liittyvä juttu.. ?
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Apr 5 2011 09:55pm
Quote (Rantsu @ Apr 6 2011 12:27am)
En muista Monkin henkilökohtaista skilliä..

-Warrior pysty korjaan tavaroita
-Sorceror lataamaan keppiensä taiat
-Rogue.. jaa, olikohan joku ansoihin tai lukittuihin kirstuihin liittyvä juttu.. ?


En muista minäkään, yhtäkään en koskaan käyttänyt kun olivat kuraa paitsi bardilla identify.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Apr 5 2011 11:33pm
gr8 game :cry:
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 5 2011 11:38pm
Quote (ApiN @ 6 Apr 2011 07:33)
gr8 game :cry:


Hakkaisin hullunlailla vieläkin, ellei hakkerit olisi pilannut kyseistä helmeä. :cry:
Member
Posts: 17,421
Joined: Jan 2 2007
Gold: 0.00
Apr 6 2011 12:12am
hieno peli...
Banned
Posts: 4,094
Joined: Sep 25 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 6 2011 12:21am
mahtava topic mahtavalta käyttäjältä mahtavasta pelistä! rakastan sua rantsu vaikka en niin paljon kuin lappariranea
Go Back To Suomi Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll