Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 07:11pm)
Taidat pitää kyseisestä skeidasta? Miksi?
no voin sanoa että en erityisesti pitänyt ensimmäisestä osasta kun se telkkarista tuli. se oli juuri sellainen kuin odotin ja niinkuin sinäkin sanoit.
mä tykkään pirates of the caribbeanista!