d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev123474Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:05am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 19:02)
mutta topic on elokuville.

rane, perustele miksi et todellakaan tykkää twilightista.


Koska se vaikuttaa pinnallisille teinitytöille suunnatulta fastfood-elokuvalta.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 11:08am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 07:05pm)
Koska se vaikuttaa pinnallisille teinitytöille suunnatulta fastfood-elokuvalta.


nimenomaan, mainio idea, sillä elokuva on menestynyt. onko maailma täynnä pinnallisia teinityttöjä? tahtoisitko olevan?
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:11am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 19:08)
nimenomaan, mainio idea, sillä elokuva on menestynyt. onko maailma täynnä pinnallisia teinityttöjä? tahtoisitko olevan?


Taidat pitää kyseisestä skeidasta? Miksi?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 4 2011 11:12am
onko tää nyt sit jotenki parempi ku ParaNoir1n topic :mad: ja tässä käsitellään vaan leffoja :fume:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 11:12am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 07:11pm)
Taidat pitää kyseisestä skeidasta? Miksi?


no voin sanoa että en erityisesti pitänyt ensimmäisestä osasta kun se telkkarista tuli. se oli juuri sellainen kuin odotin ja niinkuin sinäkin sanoit.

mä tykkään pirates of the caribbeanista!
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:17am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 19:12)
no voin sanoa että en erityisesti pitänyt ensimmäisestä osasta kun se telkkarista tuli. se oli juuri sellainen kuin odotin ja niinkuin sinäkin sanoit.

mä tykkään pirates of the caribbeanista!


No musiikki ja Johnny Depp on ihan jees..
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:20am
Quote (Rzi @ 4 Apr 2011 19:12)
onko tää nyt sit jotenki parempi ku ParaNoir1n topic  :mad: ja tässä käsitellään vaan leffoja  :fume:


TV-sarja topic taitaa olla olemassa. En tiedä, onko siihen tullut uusia viestejä 3 kuukauden sisällä. Jos ei, siihen ei voi enää vastata.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Apr 4 2011 11:20am
Quote (Rantsu @ Apr 4 2011 07:17pm)
No musiikki ja Johnny Depp on ihan parasta


korjattu!

elokuva sarjasta on muuten tulossa 4. osa 3D:nä toukokuussa

ohjaaja on eri ja Orlando Bloon sekä Keira Knightley eivät enää näyttele siinä.

kai tuo on silti joskus katsottava kun tulee.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_Vierailla_vesill%C3%A4
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Apr 4 2011 11:21am
Quote (Rantsu @ 4 Apr 2011 20:20)
TV-sarja topic taitaa olla olemassa. En tiedä, onko siihen tullut uusia viestejä 3 kuukauden sisällä. Jos ei, siihen ei voi enää vastata.


mutta mikä tekee tästä ylempiarvoisemman kun jo tehty topic :mad:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50711035&f=192
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Apr 4 2011 11:30am
Quote (rumpali @ 4 Apr 2011 19:20)
Quote (Rantsu @ 4 Apr 2011 19:17)
No musiikki ja Johnny Depp on ihan parasta


korjattu!

Allekirjoitan. Muuten en hirveesti kyseisistä elokuvista välitä.




Quote (Rzi @ 4 Apr 2011 19:21)
mutta mikä tekee tästä ylempiarvoisemman kun jo tehty topic  :mad:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=50711035&f=192


Topicin tekijä :o
Go Back To Suomi Topic List
Prev123474Next
Add Reply New Topic New Poll