Quote (BebebBurns @ 6 Feb 2011 12:28)
http://www.thesixthnonsense.com/wp-content/uploads/2009/04/supertard.jpg
JANI 1 - 0 TROLLI SIIS....
Quote (BebebBurns @ 6 Feb 2011 12:29)
Kunhan kaivoin kaikki KUFin postaamat topicit ja postasin tänne.
Hyvä, että repee ahteri, voin tuikkasta sinne jotain helpommin

OO VAA HILJAA NI ET NOLAA ITTEES ENEMPIÄ
This post was edited by KUF on Feb 6 2011 04:30am