d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Black / Doom / Death Metal -topic > Suomi-forum Version.
Prev123425Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Jan 17 2011 12:25pm
Finnish melodica black metal!!!

ja ranskalainen taiteellinen BM menee myös
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Jan 17 2011 12:34pm
paskaa
Member
Posts: 15,330
Joined: Apr 8 2009
Gold: 3,560.00
Jan 17 2011 01:00pm

Arcturusta oon kuunnellu nyt , kiitos Hartwallin!
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 17 2011 01:25pm
Quote (Saimoz @ 17 Jan 2011 16:35)
No samapa tuo, uskon että tulet tämän topikin kuitenkin pilaamaan haukkumalla kaiken paskaksi.


EI VOI TIETÄÄ VIEL...KATOTAA MITÄ TULEMAN PITÄÄ
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Jan 17 2011 01:28pm
just
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 17 2011 01:28pm
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Jan 17 2011 01:32pm
Quote (A2K @ Jan 17 2011 10:28pm)
http://www.youtube.com/watch?v=PR_OhMqiJ_c


Vittu joku Bodomikin on "kovempaa" :------------D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 17 2011 01:33pm
Quote (A2K @ 17 Jan 2011 21:28)
http://www.youtube.com/watch?v=PR_OhMqiJ_c


http://www.youtube.com/watch?v=y6U3ETudR7o

IMO PAREMPI VERSIO 8)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 17 2011 03:11pm
Quote (Allu3 @ 17 Jan 2011 22:32)
Vittu joku Bodomikin on "kovempaa" :------------D


ei tarvi olla "kovempaa". tuo o vaan hyvä.

Quote (KUF @ 17 Jan 2011 22:33)


tykkään alkuperäsestä enemmä. mut komia kuva o tos sun biisis. omas profiilis löytyy sama. meinas hymyilyttää ku näin. :D
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Jan 17 2011 03:18pm
http://www.youtube.com/watch?v=DJXnDFnfyTI vanha Senteced

This post was edited by malbaz on Jan 17 2011 03:18pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev123425Next
Add Reply New Topic New Poll