Quote (Allu3 @ 17 Jan 2011 22:32)
Vittu joku Bodomikin on "kovempaa" :------------D
ei tarvi olla "kovempaa". tuo o vaan hyvä.
Quote (KUF @ 17 Jan 2011 22:33)
tykkään alkuperäsestä enemmä. mut komia kuva o tos sun biisis. omas profiilis löytyy sama. meinas hymyilyttää ku näin.
