d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Jul 19 2010 02:48pm
vanha hauska kunnon passion of the christ, gorea täynnä koko 2 tuntia
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 04:30pm
Boys Don't Cry
http://www.imdb.com/title/tt0171804/

Hilary Swankin pimppa näytetään tässä elokuvassa. on muuten tositapahtumiin perustuva :o
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jul 19 2010 04:36pm
toy story
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Jul 19 2010 04:51pm
http://www.imdb.com/title/tt0290673/

Irreversible, tuo alku oli helvetin häiritsevä.

Gorefestit sitten erikseen, niissä ei mitään rankkaa.

Quote (Rantsu @ Jul 19 2010 10:30pm)


kattelin pari vuotta sitten ekan kerran, näkemisen arvoinen pätkä.

This post was edited by sende on Jul 19 2010 05:03pm
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 05:58pm
Quote (sende @ 20 Jul 2010 01:51)
Irreversible, tuo alku oli helvetin häiritsevä.


ainakin ne alkutekstit oli helvetin häiritsevät

edit: hyi vittu kun se yks hakkas palosammuttimella äijältä pään ihan tohjoksi.

This post was edited by Rantsu on Jul 19 2010 06:15pm
Member
Posts: 10,886
Joined: Dec 26 2007
Gold: 2.62
Jul 19 2010 06:14pm
joskus katoin trailerin sellasesta elokuvasta kun human centipede, sen jälkeen mitään kauhuleffoja uskaltanu kattoa :<
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jul 19 2010 06:53pm
Jenna Jameson exposed.
Banned
Posts: 20,086
Joined: Jan 18 2009
Gold: 411.04
Warn: 10%
Jul 19 2010 07:29pm
Quote (Ankeli @ 20 Jul 2010 03:53)
Jenna Jameson exposed.


Toio kyl
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jul 19 2010 08:00pm
Quote (sende @ 20 Jul 2010 01:51)
http://www.imdb.com/title/tt0290673/

Irreversible, tuo alku oli helvetin häiritsevä.

Gorefestit sitten erikseen, niissä ei mitään rankkaa.



kattelin pari vuotta sitten ekan kerran, näkemisen arvoinen pätkä.


Irreversible oli ehk sekavinta paskaa ikinä.

Mutta tiukin rankin ikinä on tietenkin Pulp Fiction.
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Jul 19 2010 09:18pm
Quote (Rupsu @ Jul 20 2010 02:00am)
Irreversible oli ehk sekavinta paskaa ikinä.


Selkee leffahan se on kun kattoo vaan läpi, muuta kun epäkronologinen järjestys tapahtumilla.

Ei yhtään huonompi tapa kuvata tuommosta syy-seuraussuhde systeemiä.

This post was edited by sende on Jul 19 2010 09:19pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll