Quote (Rupsu @ Jul 20 2010 02:00am)
Irreversible oli ehk sekavinta paskaa ikinä.
Selkee leffahan se on kun kattoo vaan läpi, muuta kun epäkronologinen järjestys tapahtumilla.
Ei yhtään huonompi tapa kuvata tuommosta syy-seuraussuhde systeemiä.
This post was edited by sende on Jul 19 2010 09:19pm