d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev123425Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,635
Joined: May 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jul 4 2010 05:57pm
Kertokaas omat lempiuistimet Kuhalle ja mis?
Meikäläisel ehk tommone 10v vanha jesse oranssinvihree vähä läpinäkyvä oisko 10cm 8D
Toiminu hauelle ja kuhalle oikeestaan kaikkialla missä uittanut. GGTHXBAI
OTHO?
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Jul 4 2010 11:57pm
Quote (tinblo @ Jul 5 2010 02:57am)
Kertokaas omat lempiuistimet Kuhalle ja mis?
Meikäläisel ehk tommone 10v vanha jesse oranssinvihree vähä läpinäkyvä oisko 10cm 8D
Toiminu hauelle ja kuhalle oikeestaan kaikkialla missä uittanut. GGTHXBAI
OTHO?


http://www.emma.fi/

Tuolta saa parhaita vaappuja kuhalle.

Vetouisteluun ofc.
Member
Posts: 13,848
Joined: Dec 3 2008
Gold: 235.00
Jul 5 2010 12:16am
emmä jaksa mennä kalaa..
meen vaa siwaan ostaa kalapuikkoja
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Jul 5 2010 01:23am
Quote (epicfailinki @ 5 Jul 2010 09:16)
emmä jaksa mennä kalaa..
meen vaa siwaan ostaa kalapuikkoja


: D
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jul 5 2010 02:54am
mato-ongella oon käyny, isoin saalis oli sellane 300 kilone mursu
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Jul 5 2010 02:56am
Quote (Jokuman @ 5 Jul 2010 10:54)
mato-ongella oon käyny, isoin saalis oli sellane 300 kilone mursu


oliks sillä lonkeroita? :P
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jul 5 2010 03:00am
Quote (kakkupilevi @ Jul 5 2010 11:56am)
oliks sillä lonkeroita? :P


kulta lonkeroita
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 5 2010 03:28am
Quote (Jokuman @ 5 Jul 2010 12:00)
kulta lonkeroita


PISTIKS SYÖTIKS AINOJÄÄTELÖÖ? 8--------------------D
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Jul 5 2010 04:24am
Quote (KUF @ Jul 5 2010 12:28pm)
PISTIKS SYÖTIKS AINOJÄÄTELÖÖ? 8--------------------D


en :-------------D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jul 5 2010 04:33am
Quote (Jokuman @ 5 Jul 2010 13:24)
en :-------------D


HÖ TIE VAIK OIS TOIMINU VIEL PAREMMI :D



This post was edited by KUF on Jul 5 2010 04:34am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123425Next
Add Reply New Topic New Poll