Quote (tinblo @ Jul 5 2010 02:57am)
Kertokaas omat lempiuistimet Kuhalle ja mis?
Meikäläisel ehk tommone 10v vanha jesse oranssinvihree vähä läpinäkyvä oisko 10cm 8D
Toiminu hauelle ja kuhalle oikeestaan kaikkialla missä uittanut. GGTHXBAI
OTHO?http://www.emma.fi/Tuolta saa parhaita vaappuja kuhalle.
Vetouisteluun ofc.