nuudelit ala antichrist:
nuudelit keittolautaselle siihen ne nuudelin omat mausteet(jos on mamas nii se öljy kokonaan ja melkein kaikki ne perus mausteet ja chiliä maun mukaan), lisäks paprika maustetta, savustettua paprikamaustetta, basilika tai oregano ja ehkä jotain random mausteita mitä kaapista löytyy. tomaattia sipulia ja kurkkua, sitten vesi päälle, ja mukaan soija maustetta, ihan pikkasen ketsuppia, ja sweet and sour kastiketta ja/tai sitä ihme taco soossia mihin dipataan tortilla sipsejä ja mitä laitetaa tortillojen väliin mis on chiliä sipulia ja tomaattisoossia. annetaan hautua sen aikaa ku nuudelit on pehmosia ja rehut on pehmentyny pikkasen ja on lämpösiä, kaadetaan vedet pois ja lisätään sweet and sour ja/tai sitä taco soossia mitä laitettii aikasemminki.
rehut voi jättää pois jos ei tue rehuja tai niitä ei satu löytymään kaapista