d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev1234121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Mar 30 2010 02:21pm
Perus softisäännöt
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Mar 30 2010 02:30pm
Quote (Exoduster @ Mar 30 2010 10:21pm)
Perus softisäännöt


kerro toki HC säännöt?
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Mar 30 2010 02:54pm
Quote (Exoduster @ 30 Mar 2010 22:21)
Perus softisäännöt


Kaikki 3rd party ohjemat on pakollisia @ hc.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Mar 30 2010 03:03pm
Quote (Rasler @ 30 Mar 2010 22:30)
kerro toki HC säännöt?


ei toi tiedä, dodgee jokasen duelin :)

ontopic:
joo, voisin haastaa tässä ton kasvitatin ja vaikka matrosin ja antikristuksen LLD dueliin @ nl ofc :P
laittakaapas pm
mullahan on

pb necro lvl 30
fire sorc lvl 30

This post was edited by exca on Mar 30 2010 03:03pm
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Mar 30 2010 03:23pm
Hardcoreilla on yksi sääntö ja se kuuluu näin

"Ei ole sääntöjä."

Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Mar 30 2010 03:37pm
Quote (Exoduster @ Mar 30 2010 11:23pm)
Hardcoreilla on yksi sääntö ja se kuuluu näin

"Ei ole sääntöjä."


I C
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Mar 30 2010 03:38pm
Quote (Rasler @ 30 Mar 2010 23:37)
I C


2010 spawni alko taas keulii, ei fittuh
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Mar 30 2010 03:46pm
Quote (Exoduster @ Mar 30 2010 11:38pm)
2010 spawni alko taas keulii, ei fittuh


minkä sille voin et kona saa mut syttyyn <3
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Mar 30 2010 03:48pm
Prison sallittu vs enichars+soso's ;)
Member
Posts: 6,015
Joined: Aug 14 2006
Gold: 60,232.93
Mar 30 2010 03:56pm
vittu mitä paskaa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234121Next
Add Reply New Topic New Poll