d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > "topic Per Nuuska" > Vitu Pellet
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:38pm
Quote (Pavise @ Mar 6 2010 04:37am)
en laita paskaa huuleeni saadakseni jonkin sortin nautintoa


otathan sä jo sepolta posG :D:D:D =))
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 5 2010 07:38pm
Quote (Allu3 @ 6 Mar 2010 03:37)
ei sitä maiseteta

sditä pidetää vaa huuless,a ei sitä mtn vitu syödä


Eikö? Minäkun luulin että sitä syödään.

Kyllä siitä pikkasen makua irtoaa suuhunkin, kuten varmaan käyttäjänä tiedät.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:39pm
Quote (Give @ Mar 6 2010 04:38am)
Eikö? Minäkun luulin että sitä syödään.

Kyllä siitä pikkasen makua irtoaa suuhunkin, kuten varmaan käyttäjänä tiedät.


No siis joo, laita vaikka purkka suuhun jos maistuu paskalle

+ jos meinaa valua heti, tarkoittanee, että et osaa :)
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Mar 5 2010 07:40pm
Quote (Allu3 @ 6 Mar 2010 03:39)
No siis joo, laita vaikka purkka suuhun jos maistuu paskalle

+ jos meinaa valua heti, tarkoittanee, että et osaa :)


En ole enää nuuskannut vuosiin. Tupakkaan siirryin takasin.

Eikä se niin paskalle maistunut, en vaa tykännyt nii hirveästi.
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:41pm
Quote (Give @ Mar 6 2010 04:40am)
En ole enää nuuskannut vuosiin. Tupakkaan siirryin takasin.

Eikä se niin paskalle maistunut, en vaa tykännyt nii hirveästi.


No, harrastakom nt?
Member
Posts: 11,053
Joined: Feb 16 2008
Gold: 6.63
Mar 5 2010 07:48pm
Quote (Pavise @ Mar 6 2010 01:37am)
en laita paskaa huuleeni saadakseni jonkin sortin nautintoa


:locked:
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 5 2010 07:53pm
Quote (Give @ 6 Mar 2010 03:36)
Joooo tajusin ittekki vasta XD

general oli ihan makiaa, kaverilla oli joskus rödä lackettia sitä maistoin, en niin tykännyt.


et tie mitä nskasta

+ tieks mite röödaa kyäetää näin iha _btw_?

röda = "aloittelian nuuska" siitä pyöritellää palloja.

/e: ei tykkikamaa

This post was edited by Jolli1 on Mar 5 2010 07:54pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 5 2010 07:55pm
Quote (Allu3 @ 6 Mar 2010 03:27)
Krhm

Hei, olen Aleksi

Käytän nuuskaa, mieluiten Ettania, se tuntuu kotoisalta huulessani, samalla kuin teen muita asioita, mnulla o muovine paskatykki, maxanu 50cent.
näillä mennään


itze omistan 3ml icetool :<<< 4ml ownais
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Mar 5 2010 07:56pm
Quote (Jolli1 @ Mar 6 2010 04:55am)
itze omistan 3ml icetool :<<< 4ml ownais


hei olli
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Mar 5 2010 07:57pm
Quote (Allu3 @ 6 Mar 2010 03:56)
hei olli


grro asap

piti muute men kattoo lef
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll