d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Anteeksi Käytöstapani > Pakko Saada Mielipide
Prev123423Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:21pm
Quote (Melodica @ Thu, 20 Aug 2009, 19:20)
hmm.. hohhoijjaa.. :) sie se jaksat.. ei oo pakko uskoa mut kyl tota web kamera ihan löytyy.. että toi sun väittelys loppuu asiasta siisti topic :( mut ei naurata.. :)


sori... pyysin jo anteeks, ÄÄNESTITKÖ ITE "EN" :D :D
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 20 2009 01:22pm
null´d.

Eos koska en oo tavannu ja sitä paitsi, jotta te pikku wänkkerit pääsisitte panee sitä senki pitäis suostuu ;| mitä epäilen et suostuis yhenkään kaa tält foorumilt ;D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 20 2009 01:22pm
Quote (Melodica @ Thu, 20 Aug 2009, 19:20)
hmm.. hohhoijjaa.. :) sie se jaksat.. ei oo pakko uskoa mut kyl tota web kamera ihan löytyy.. että toi sun väittelys loppuu asiasta siisti topic :( mut ei naurata.. :)


noni mesee jakoo!

Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 19:22)
null´d.

Eos koska en oo tavannu ja sitä paitsi, jotta te pikku wänkkerit pääsisitte panee sitä senki pitäis suostuu ;| mitä epäilen et suostuis yhenkään kaa tält foorumilt ;D


ollaapas sitä kyynisiä

This post was edited by Rassler_90 on Aug 20 2009 01:22pm
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 20 2009 01:22pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 19:21)
sori... pyysin jo anteeks, ÄÄNESTITKÖ ITE "EN" :D :D


:) empä tiiä jooh ei se mtn
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 20 2009 01:23pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 19:22)
null´d.

Eos koska en oo tavannu ja sitä paitsi, jotta te pikku wänkkerit pääsisitte panee sitä senki pitäis suostuu ;| mitä epäilen et suostuis yhenkään kaa tält foorumilt ;D


sieltä tulee aikuisempaa puhetta :) totta
Member
Posts: 19,096
Joined: Jun 21 2007
Gold: 14.91
Warn: 10%
Aug 20 2009 01:23pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 22:22)
null´d.

Eos koska en oo tavannu ja sitä paitsi, jotta te pikku wänkkerit pääsisitte panee sitä senki pitäis suostuu ;| mitä epäilen et suostuis yhenkään kaa tält foorumilt ;D


TRUE
Member
Posts: 14,614
Joined: Dec 23 2008
Gold: 2.29
Aug 20 2009 01:24pm
1#

edit: btw tää on oikeestaan ihan hiton tyhmä polli, ja kohtuu törkeekin :D

This post was edited by Joonas on Aug 20 2009 01:25pm
Member
Posts: 5,362
Joined: Jul 25 2008
Gold: 0.36
Aug 20 2009 01:24pm
Quote (ProblemRock @ Thu, 20 Aug 2009, 19:22)
null´d.

Eos koska en oo tavannu ja sitä paitsi, jotta te pikku wänkkerit pääsisitte panee sitä senki pitäis suostuu ;| mitä epäilen et suostuis yhenkään kaa tält foorumilt ;D


mut onneks tääl on sentää kaikkien tuntikellojen KILI KALI KOLI, kaikkien naisten kastelija PROBLEMROCK!!!!!


joo, kyse oli siitä et SUOSTUISITKO siihen jos toinen osapuoli suostuisi (tässä tapauksessa melodica)


ja miks tost melodicast tulee mielee metallica :)
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Aug 20 2009 01:25pm
Quote (FOREmanSKIN @ Thu, 20 Aug 2009, 19:24)
mut onneks tääl on sentää kaikkien tuntikellojen KILI KALI KOLI, kaikkien naisten kastelija PROBLEMROCK!!!!!


joo, kyse oli siitä et SUOSTUISITKO siihen jos toinen osapuoli suostuisi (tässä tapauksessa melodica)


ja miks tost melodicast tulee mielee metallica :)


en kyl tiiä :D typotat viel joku kerta
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Aug 20 2009 01:26pm
en tiedä muiden kriteereitä tält foorumilt mut itellä pitää natsaa sekä ulkonäkö että jutut/ajatusmaailma, noin niinkuin yleisesti kun puhutaan naisista. Itse en ala säätämään kenen kanssa tahansa, teistä muista pikku nettipervoista en tiedä ^^ Kokonaisuuden pitää olla kohdallaan, jotta edes panis.

Toim. huom. tämä ei ole Melodican dissaus viesti koska en tunne ko. henkilöä
Go Back To Suomi Topic List
Prev123423Next
Closed New Topic New Poll