Quote (SekavaSamu @ 16 Jul 2014 23:23)
Paska maahan tä on

pitäs mennä tekee eduskunta raidi ja alkaa purkaa tän hallituksen tekemiä päätöksiä.
E: ja nin toi työkkärin juttuhan on silkkaa orjatyöllistämistä. just hyvällä säkää joudut johki paskaa firmaa teet kaikki paskahommat siel jne.
jos olis varaa ni muutaisin ulkomaille veljen ja isän kans, isällä ja veljellä on varaa mutta mulla ei joten ei ne mua ala elättää
parastahan ois ite ettiä mieluinen työpaikka mutta kun tässä on sellanen juttu jota ei tiedä monikaan minusta, eli olen sairas ja se näkyy osittain päälle päin joka sitten aiheuttaa sen että pelkään mennä uusiin paikkoihin ja saan paniikkikohtauksia sen takia, kaverit on hyväksyny tämän, tietysti aluksi oli pilkkaamista mutta eipä tuo mua juuri hetkauta enää. Eli yksinkertasesti en edes uskalla soittaa kellekkään työnantajalle, syytä en tiedä miksi en uskalla mutta kun en voi ni en voi, turha tästä on missään työkkärissä kertoa, kun tulee vaan kommentti että (eihän tuo nyt niin paha ole) joo ei heidän mielestä varmasti. psykiatrilla oon käyny tämän takia sellaset öö 15vuotta, ensviikolla täytän 23.