Quote (Ankeli @ 26 May 2013 18:26)
Tulemast, oli vitu hieno tullireissu ;D
Meinas ankelin käydä kalpaten mut onneks ankelilla on enkelit ketkä huolehtii siitä

mä oon joskus pentuna tuonu nyrkkiraudan virosta, kattovat repun muttei sitä taskua kai missä se oli/ei huomannu sitä, oli kyl ebins kuumotukset
