d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tere
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 26 2013 08:51am
moro!
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
May 26 2013 09:02am
Shrooms
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 26 2013 09:04am
moioioioio
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
May 26 2013 09:18am
kukkuu
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
May 26 2013 09:26am
Tulemast, oli vitu hieno tullireissu ;D

Meinas ankelin käydä kalpaten mut onneks ankelilla on enkelit ketkä huolehtii siitä <3
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 26 2013 10:02am
Quote (Ankeli @ 26 May 2013 15:26)
Tulemast, oli vitu hieno tullireissu ;D

Meinas ankelin käydä kalpaten mut onneks ankelilla on enkelit ketkä huolehtii siitä <3


Kumihanskojako tullimiehet siel jo kaiveli ? :wub:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 26 2013 10:04am
no morjesta
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 26 2013 10:08am
Quote (Ankeli @ 26 May 2013 18:26)
Tulemast, oli vitu hieno tullireissu ;D

Meinas ankelin käydä kalpaten mut onneks ankelilla on enkelit ketkä huolehtii siitä <3

mä oon joskus pentuna tuonu nyrkkiraudan virosta, kattovat repun muttei sitä taskua kai missä se oli/ei huomannu sitä, oli kyl ebins kuumotukset :D
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
May 26 2013 02:28pm
Quote (wani @ 26 May 2013 17:51)
moro!

törmäsin suhun kai vähä aika sit puumassa :D
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
May 26 2013 02:41pm
Quote (Napi @ 26 May 2013 20:28)
törmäsin suhun kai vähä aika sit puumassa :D


Joo puuma o vakkarimesta:D
Go Back To Suomi Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll