Tonne ku olis pamahtanu paikalle kasarminvalvoja huutamaan et mitä vittua pojat

olis ollu aika priceless, koko yksikölle pekkaa ja penalttia.
ps. tos alussa ku ollaa muodostelmassa, kattokaa tota oikean puolimmaista jätkää joka on tokalla rivillä, iha vitu priceless ilme
