d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Voinko Jollekki Donatee 0.31 Fg? > Yleensä Oon Laittanu 1.12, Mut Ei Varaa.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Feb 7 2013 08:36am
Kuka ottaa sen vastaan nii kertoo mulle vitsin, valitsen siitä sit parhaimman :O
joo mulla on vittu elämä perseestä ja kaikki menee päin vittua ja kaljalla korvaan elämän halut.
Mutta musta tuli isä!! vitun masennuksen vaa iski päälle.

/edit:

vähä typöä oli jne blaablaa.

mut totanoin en muista enää mitä oli asiaa mut editoin uudellee

/eiku nii sitä että 15.00 fg näyttää hienommalta ku mun nykynen.

alotin d2 alust ööööööö no laitan kultalokit nii siit näkee. ok?

/edit:

tos se loki jos joku ei uskonu ja LS on perseestä vittu joo tuli 3d grafiikka siihe, mut vitu samaa paskaa

7. helmikuuta 2013 16:32:10 Lähetetty -8.00 (23.31 -> 15.30) to Nensel_6955 (1,065.00 -> 1,073.00) Vortex shield
7. helmikuuta 2013 13:35:16 Kauppa 0.95 (22.36 -> 23.31) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 4086916
7. helmikuuta 2013 3:30:48 Kauppa 18.98 (3.38 -> 22.36) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209900226
7. helmikuuta 2013 2:40:19 Kauppa 0.95 (2.43 -> 3.38) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209735981
6. helmikuuta 2013 21:23:29 Lähetetty -3.00 (5.43 -> 2.42) to GoDAmG (2,299.05 -> 2,302.05) Paladin torch
6. helmikuuta 2013 20:36:32 Vastaanotettu 1.00 (4.43 -> 5.43) from kukla (10.44 -> 9.44) mara21
6. helmikuuta 2013 20:36:06 Kauppa 0.95 (3.48 -> 4.43) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 36542710
6. helmikuuta 2013 16:00:04 Lähetetty -10.00 (13.48 -> 3.48) to Exstence (1,039.50 -> 1,049.50) ItemPack
6. helmikuuta 2013 15:33:06 Vastaanotettu 1.00 (12.48 -> 13.48) from Falstiny (857.00 -> 856.00)
6. helmikuuta 2013 12:02:48 Kauppa 0.95 (11.53 -> 12.47) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209932588
6. helmikuuta 2013 11:09:11 Kauppa 0.95 (10.58 -> 11.53) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209710145
5. helmikuuta 2013 22:22:43 Lähetetty -2.00 (12.58 -> 10.58) to mirakel (131.50 -> 133.50) 2x CTA
5. helmikuuta 2013 18:32:26 Kauppa 0.95 (11.63 -> 12.58) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209772385
5. helmikuuta 2013 18:21:43 Kauppa 0.95 (10.68 -> 11.62) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1210065470
5. helmikuuta 2013 18:21:40 Kauppa 0.95 (9.73 -> 10.68) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1210085083
5. helmikuuta 2013 3:45:20 Lähetetty -16.00 (25.73 -> 9.73) to DonKudys (125.30 -> 141.30) jah ber
4. helmikuuta 2013 22:49:04 Kauppa 0.95 (24.78 -> 25.73) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209959419
4. helmikuuta 2013 21:37:57 Kauppa 18.98 (5.80 -> 24.78) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209403523
4. helmikuuta 2013 20:03:34 Kauppa 0.95 (4.85 -> 5.80) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 44946735
4. helmikuuta 2013 18:50:40 Kauppa 0.95 (3.90 -> 4.85) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1210085228
4. helmikuuta 2013 16:14:18 Kauppa 0.95 (2.95 -> 3.90) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209870697
4. helmikuuta 2013 15:09:32 Kauppa 0.95 (2.00 -> 2.95) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209967242
4. helmikuuta 2013 13:32:46 Lähetetty -0.66 (2.66 -> 2.00) to SunIsShining (5,755.81 -> 5,756.47) duress
3. helmikuuta 2013 21:19:33 Vastaanotettu 0.10 (2.56 -> 2.66) from lhocan (523.00 -> 522.90)
3. helmikuuta 2013 21:12:02 Kauppa 0.95 (1.61 -> 2.56) from Forum Bank (by Forum Bank) LS Item Sale 1209952998

myyny vaa sielt itemeit ja poistan hahmot sen jälkee, en supportaa sitä. d2=<3

This post was edited by Finnish on Feb 7 2013 08:40am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 7 2013 08:40am
VOIT
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Feb 7 2013 08:41am
Quote (KUF @ 7 Feb 2013 17:40)
VOIT


kiitos

/oho unohtu se helvetin vitsi, mut sama se. heti rikoin sääntöjä ja warnia saan.

This post was edited by Finnish on Feb 7 2013 08:42am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 7 2013 08:42am
OLEHYVÄ JA KIITOS
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 7 2013 08:46am
emmä tiä muita vitsejö ko eduskunta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 7 2013 08:47am
Quote (SekavaSamu @ 7 Feb 2013 16:46)
emmä tiä muita vitsejö ko eduskunta


tässä ois. jonnebis on harmitonta :DDDDDDD
Member
Posts: 4,851
Joined: Nov 3 2011
Gold: 0.01
Feb 7 2013 08:48am
Quote (SekavaSamu @ 7 Feb 2013 17:46)
emmä tiä muita vitsejö ko eduskunta


no siitä hyvästä sait 0.31 fg. ja olkoot tämä sitten paras vitsi. samaa mieltä oon eduskunnasta.
Vitsistähän sen lupasin, mutta meni kuf:lle jostain syystä. (toimin ensin ajatten sitten)

/edit:

nyt toi 14.69 näyttää paskalta. voisko sen laittaa kahteen pekkaan jollekki. siis ton 0,69? eli toinen sais 0,34 ja toinen 0,35?

/rzi oli ihan hienoa.

This post was edited by Finnish on Feb 7 2013 08:53am
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 7 2013 12:53pm
mä olisin halukas ;) ottamaan...
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Feb 7 2013 01:44pm
tottakai voit ^_^
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Feb 7 2013 01:45pm
No ei todellakaan.
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll