Quote (do_NaUKI @ 1 Feb 2013 16:23)
onko täälä ketää ketä bettailee/haluais bettailla nhl pelejä fg:llä tai d3 igg:llä?
tai sm liigaa?
Mun philadelfia vs sun iha mikä peli sielt nyt ikin ens kerra tulee ja panos : mun 50 fg vs sun 1339 fg.
Dodgeetko vai hyväksytkö ?