d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi - Raiskaajien Ja Pedofiilien Paratiisi
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 04:28am
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012516599624_uu.shtml

Ehdollisella pääsee aina oikeestaan raiskauksesta nykyään, ellet nyt sitten samaan syssyyn tapa uhriasi. Joku aika sitten luin kun kaksi jotain 45v miestä raiskasi jonkun 15v teinitytön. Toinen piti päästä kiinni ja esti liikkumisen ja toinen lykki menemään.
Kun tytöltä ei sitten löytynyt mitään mustelmia niin miehet tuomittiin seksiin pakottamisesta ehkä 6kk ehdollisiin. Vois ruveta raiskaamaan kakaroita vaan koska suomessa se melkein jopa kannattaa.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 25 2013 04:45am
Quote (Pomppeli @ Jan 25 2013 01:28pm)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013012516599624_uu.shtml

Ehdollisella pääsee aina oikeestaan raiskauksesta nykyään, ellet nyt sitten samaan syssyyn tapa uhriasi. Joku aika sitten luin kun kaksi jotain 45v miestä raiskasi jonkun 15v teinitytön. Toinen piti päästä kiinni ja esti liikkumisen ja toinen lykki menemään.
Kun tytöltä ei sitten löytynyt mitään mustelmia niin miehet tuomittiin seksiin pakottamisesta ehkä 6kk ehdollisiin. Vois ruveta raiskaamaan kakaroita vaan koska suomessa se melkein jopa kannattaa.


vinkattu
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 25 2013 04:55am
Nonnih, ei tarvi nähdä enää vaivaa clubeilla.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 04:56am
Quote (UGsamu @ Jan 25 2013 12:45pm)
vinkattu



Mitäs vinkkasit? Kai tajuat että presidentinkään murhan suunnittelu ei ole suomessa rikos.

Tuskin tajuat.
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 25 2013 04:59am
Quote (Pomppeli @ Jan 25 2013 01:56pm)
Mitäs vinkkasit? Kai tajuat että presidentinkään murhan suunnittelu ei ole suomessa rikos.

Tuskin tajuat.


silmää
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 05:02am
Quote (UGsamu @ Jan 25 2013 12:59pm)
silmää



Näin sen kyllä :)
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 25 2013 07:21am
Millä logiikalla raiskaaminen kannattaa vaikkei siitä sais jotain elinkautista?

Pitää olla kyllä pää sekaisin jos ei saa ihan vakituista naisystävää.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 25 2013 07:28am
henkihieveriin saa myös hakata ja pääsee todella vähällä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Jan 25 2013 08:57am
Quote (HardyTarget @ Jan 25 2013 03:21pm)
Millä logiikalla raiskaaminen kannattaa vaikkei siitä sais jotain elinkautista?

Pitää olla kyllä pää sekaisin jos ei saa ihan vakituista naisystävää.


Vituttaa vaan. Raiskaus ja varsinkin lapsen raiskaus on murhan jälkeen oksettavin rikos melkeimpä mitä on. Ja täällä siitä ei joudu linnaan , ei sitte millään.

This post was edited by Pomppeli on Jan 25 2013 08:58am
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 25 2013 09:20am
Quote (Rzi @ Jan 25 2013 04:28pm)
henkihieveriin saa myös hakata ja pääsee todella vähällä


jostai kumman syystä tästä ei ikinä kuule valitettavan
Go Back To Suomi Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll