d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Sk7n Ja Ankelin Hyvinkin Virallinen Topic
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 25 2013 01:43am
ois tässä
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 25 2013 01:56am
Kiitän

&

Hyvää huomenta Jsp! Itsehän olisin nukkumassa mutta sängyssäni on virallisesti valas ja en vain enää saa unta.

Voisin siiis vetää tiukan aamupalan ja painella stadii ostoksille.

Flunssa painaa vielä kovasti päälle että illalla tanssikulttuurissa ei Ankelia valitettavasti nähdä.


Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 25 2013 03:46am
Itse tulin juuri Talonrakennustekniikan kokeesta. Jäi ihan hyvä maku, kun jokaiseen viiteen tehtävään jotka kokeessa olin vastasin omasta mielestäni melkoisen oikein.(ja asiallisesti)
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 25 2013 01:26pm
Quote (Ankeli @ Jan 25 2013 09:56am)
Kiitän

                        &

Hyvää huomenta Jsp! Itsehän olisin nukkumassa mutta sängyssäni on virallisesti valas ja en vain enää saa unta.

Voisin siiis vetää tiukan aamupalan ja painella stadii ostoksille.

Flunssa painaa vielä kovasti päälle että illalla tanssikulttuurissa ei Ankelia valitettavasti nähdä.


http://img248.imageshack.us/img248/3248/11111111111111f.jpg


Ootko raahannu baarista jonku tytyn himaan vai? 8D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 26 2013 12:46pm
Quote (ambid @ 25 Jan 2013 22:26)
Ootko raahannu baarista jonku tytyn himaan vai? 8D


Eheiiiiiii, se tarttu vaan mukaan muuteen ; )

Tosissaan positiviisia faktoja taas tullut esiin, lompakko löytyny kaikki muut oli poliisin mukaan tallella paitsi kortsu ;s Sitä ei luetellut >,<!!

Flunssa alkaa hellittää mut pient vittumaist yskää tullu, lämpö ei kyl o noussu johtuu varmaa siit et vetäny D3 125mg per vrk.

Onneksi tänään vasta lauantai : )
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 27 2013 07:34am
ok.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 29 2013 08:36am
OU jea, lompakko löytyny 8) Joku vartija oli löytäny ja vienyt poliisiasemalle :hail: Kaikki oli viel tallel 8) jtn 5-6vuot katos puhelin ni silloinki joQ vartija löys sen : ) Teette arvokasta työtä!

Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 31 2013 08:00am
Joo,o se ois toivoton torstai käsillä, perkelee ooppelikaa lähteny käyntii, jumalat hylänny sen tjsp.

Kouluun ei jaksanu mennä koska liia vähä unta ja selkä ärtzi, safkatki loppu kaapista ja kaikkea pitäis vielä tehä, ei terve.


Onneks Kesä tulee.


Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Jan 31 2013 08:11am
Quote (Ankeli @ 25 Jan 2013 10:56)
Kiitän

                        &

Hyvää huomenta Jsp! Itsehän olisin nukkumassa mutta sängyssäni on virallisesti valas ja en vain enää saa unta.

Voisin siiis vetää tiukan aamupalan ja painella stadii ostoksille.

Flunssa painaa vielä kovasti päälle että illalla tanssikulttuurissa ei Ankelia valitettavasti nähdä.


http://img248.imageshack.us/img248/3248/11111111111111f.jpg


lols just löysin vanhoist papereist ton vihkosen mist toi sivu o
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 31 2013 08:53am
Quote (Ankeli @ Jan 26 2013 09:46pm)
Eheiiiiiii, se tarttu vaan mukaan muuteen ; )

Tosissaan positiviisia faktoja taas tullut esiin, lompakko löytyny kaikki muut oli poliisin mukaan tallella paitsi kortsu ;s Sitä ei luetellut >,<!!

Flunssa alkaa hellittää mut pient vittumaist yskää tullu, lämpö ei kyl o noussu johtuu varmaa siit et vetäny D3 125mg per vrk.

Onneksi tänään vasta lauantai : )



Quote (Ankeli @ Jan 29 2013 05:36pm)
OU jea, lompakko löytyny 8) Joku vartija oli löytäny ja vienyt poliisiasemalle :hail: Kaikki oli viel tallel 8) jtn 5-6vuot katos puhelin ni silloinki joQ vartija löys sen : ) Teette arvokasta työtä!

http://www.youtube.com/watch?v=VQcqsStLwsM


eli sait 26. päivä lompakon takas ja sit hävitit uusiks ja sait 29. päivä takas?

vai minkä takia kirjotit sen kahdesti?[I][/I]
Go Back To Suomi Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll