Quote (Ankeli @ 23 Jan 2013 00:30)
^^
Ei toi SK7 Nyt ihan turha jätkä voi olla kun kerta kaikki vähä väliä Quateemassa ;D Hyvä vaa et tääki palsta saa joskus vähä keskustelua aikaa, tai emt onks se parempi, ehkä tätä palstaa ei pitäis olla olemassa, ehkä mua ei pitäis, ehkä mitään ei pitäis, pitäiskö pitäiskään.
ratkaisu tähänkin ongelmaan on päihteet. eiköhän laiteta pää sekasin