en pääse baariin koska minulla ei ole ajokorttia.
poliisi vei sankin

on kuitenkin liuta muita kortteja jo8lla tunnustaa ikäni,,,,
mutta tää kovisportsari kysyy eikö sulla oo ajokorttia....
no ei oo!
no perkele et sä mihinkää pääse..
This post was edited by rumpali on Jan 19 2013 06:32pm