Quote (Ankeli @ 4 Jan 2013 22:46)
Nousuhumala on hieno asia =D
TOTTA :---D
Quote (Pomppeli @ 4 Jan 2013 22:47)
Tottakai se on niin. Joku 90% naisista, jotka on käyny armeijan kokee sen mielekkäänä. Miehistä joku 15%

NIIMPÄ....
SAMA JUTTU SE SILTI O JOKA ASIASSA AIKA VARMAA