d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haistakaa Kaikki Vittu > T Yle
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Jan 1 2013 09:18am
Vero on henkilökohtainen ja se koskee kaikkia 18 vuotta täyttäneitä henkilöitä. Verovelvollisuuteen ei vaikuta se, omistaako henkilö television tai käyttääkö hän muutoin Ylen palveluja.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013010116503500_uu.shtml
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jan 1 2013 09:23am
jep..
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 1 2013 09:29am
ihan asiallinen vero, ja erittäin hyvä että riippuu tuloista tarviiko maksaa.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 1 2013 09:30am
Cooooooooooooooooooooooooooooooool
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jan 1 2013 09:37am
no ei tarvii olla kummoset tulot et se 140e menee vuodessa
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 1 2013 10:23am
Quote (Paroni @ Jan 1 2013 04:37pm)
no ei tarvii olla kummoset tulot et se 140e menee vuodessa


Joo, mutta miks vitussa pitäs maksaa jostain, mitä ei käytä? miks pitäs maksaa ylelle VITUSTI raha vuodessa(ei vitusti yhdeltä, mutta kun kaikki yli 18v täyttäneet otetaan huomioon), kun niiden
tarjonta on nin vitun paskaa? mihin kaikki rahat menee edes? monesti ku ylee kattelee ei oo ees tekstityksiä.

Itse en vitussa haluas maksaa tota rahaa. miksi? Koska en kato tellua ja tarjonta on paskaa, uutiset valheita ja muuta propagandaa.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 1 2013 10:26am
Quote (Paroni @ 1 Jan 2013 18:37)
no ei tarvii olla kummoset tulot et se 140e menee vuodessa


Melkosen ovelasti nostivat taas kolmella kympillä veroa niissä asunnoissa joissa on kaksi tai enemmän työssäkäyvää täysikästä.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 1 2013 10:28am
Quote (Give @ Jan 1 2013 05:26pm)
Melkosen ovelasti nostivat taas kolmella kympillä veroa niissä asunnoissa joissa on kaksi tai enemmän työssäkäyvää täysikästä.


Joo ja ei mee kymmentäkään vuotta, kun ovat nostaneet veron jo yli yhteen prosenttiin. Näin pikku hiljaa
alvia ja muita veroja nostamalla, palkkoja laskemalla jne saadaan suomen kansa hyvin tyytyväiseksi. vieläkun
saadaan se 2 lisää tuntia työviikkoon ni alkaa talous kukoistaa..... eikun mitä ?
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Jan 1 2013 11:03am
Quote (MukavaSamu @ 1 Jan 2013 19:28)
Joo ja ei mee kymmentäkään vuotta, kun ovat nostaneet veron jo yli yhteen prosenttiin. Näin pikku hiljaa
alvia ja muita veroja nostamalla, palkkoja laskemalla jne saadaan suomen kansa hyvin tyytyväiseksi. vieläkun
saadaan se 2 lisää tuntia työviikkoon ni alkaa talous kukoistaa..... eikun mitä ?


Pahoinvointikansa hyvinvointivaltiossa.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 1 2013 11:30am
joo aika perseestä, itel ei tuu katottua telkust ko salkkarit ja niistä pitäs sit maksaa vähintään toi 140e, kalliit on salkkarit
Go Back To Suomi Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll